TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

TEST: 2016 Mercedes Benz C T 220 CDI  - Roke stran!

16.3.2016 - M.F.
Ste si vedno želeli voziti avto najvišjega ranga? V limuzini, ki počne vse namesto vas, vi le uživate v vožnji? Avto pazi, kje se vozite, če ste naredili napako, če je kdo drug naredil napako? Sedaj je to možno tudi v manjšem avtu, doživite lahko Mercedesov S razred v C razredu!

Poglejte si video, nato pa preberite več spodaj, v članku.



ZUNANJOST – Strup je v srednje velikih flašah


C karavan je že nekaj časa znan slovenskemu tržišču. Je klasično oblikovan, a vseeno cilja na mlajšo populacijo, kot je je vajen Mercedes. AMG Line vse to še močno vzpodbudi, saj naredi avto "strupen". Umirjene linije avta postanejo rahlo bolj nemirne, avto kljub svoji neizstopajoči barvi pove, da ni povprečen. 

Malo bolj agresiven, športen pogled od spredaj, velika alu platišča in nižja odmaknjenost od tal bodo na kožo pisana vsem, ki bi radi avto, ki je videti rahlo bolj športen. Sam nisem vedno naklonjen oblikovanju Mercedesa, a me je tale kombinacija navdušila.


NOTRANJOST - Uglajena in elegantana

Klasična, črna, uglajena in elegantna. Ravno take imamo radi. Kvalitetno usnje, udobni športni sedeži ter gumbi, ki so na dosegu rok – če se odločite za bolj športno vožnjo, z obema rokama na volanu, ali pa če ste bolj lenobni v jutranji gneči, kjer imate še dva načina za brskanje po multimedijskem sistemu – z vrtljivim gumbom ali pa preko podlage na dotik. Izbire je skoraj preveč, vseh pa, zagotavljam, ne boste uporabljali.

Piko na i je dodala še možnost spreminjanja ambientalne barve v notranjosti. Ni preveč vpadljiva, vam pa bo pričarala nasmešek na usta.

Ker gre za dobro opremljen primerek C razreda, notranjost definitivno pričara prestiž, ki bi ga v avtu za ceno preko 60.000 € pričakoval.


VOŽNJA – "Glej, mami, brez rok!"

Že dobro poznani 7G-DCT avtomatski 7-stopenjski menjalnik se super povezuje s 125 kw dizelskim motorjem. Vožnja je v večini uglajena, udobna in, če to želimo, zelo dinamična. Avto je opremljen z zračnim podvozjem, tako da nudi dodatno udobje, ko je to potrebno, namreč lahko ga zvišamo za 2,5 cm s preprostim pritiskom na gumb.

Kaj pa je tisto, kar je posebnega pri tem avtu? To so njegovi varnostni sistemi. Zagotovili so mi, da lahko avto za 20 sekund med vožnjo pustim iz kontrole in bo avto sam vozil. Nadzoroval bo razdaljo do sprednjega avtomobila, pospeševal in ustavljal ter celo zavijal. Pa je temu res tako?

Sistem je res nekaj, česar še nisem preizkusil. Najprej je občutek malo čuden, saj morate delovati kontraintuitivno, avto morate spustiti iz kontrole. Počakate, da se "volanček" na zaslonu obarva zeleno, spustite volan in pedalke ter pustite avtu, da vozi. Ko boste premagali prvotni strah, vam bo postalo všeč. Sistem ima le manjšo pomanjkljivost – namreč kdaj pa kdaj se sam odloči, ko ugotovi, da pogoji niso idealni, da ne bo več vozil sam. In avto brez opozorila neha »sam voziti«. Dejstvo, ki vas ne bo ravno pomirjalo oz. bo zahtevalo, da ste ekstra pozorni – kar pa bi med vožnjo tako ali tako morali biti.

Sama vožnja z avtom je odlična kombinacija varčnosti in elegance na eni strani ter športnosti in vznemirjenja na drugi strani. Sprva, ko sem dobil avto, videl, da je "spet dizel", sem pričakoval relativno dolgočasen teden z avtom. A sem bil prijetno presenečen. 170 konjskih moči več kot zadovoljivo premakne avto, ko je to potrebno, podvozje pa je ravno prav trdo, da zmore speljati ovinke pod večjimi obremenitvami. Ko pa tega ne želite, lahko skoraj pozabite na cesto in se prepustite avtu ter uživate v sproščujoči vožnji.

FOTOGALERIJA

Prednosti
- Vožnja

- Inovativnost
- Notranjost
- Zmogljivost
- Varnostni sistemi
Slabosti
- Cena
- Občasna "muhavost" varnostnih sistemov






Tehnične specifikacije

Velikost motorja (v ccm): 2.143 (dizel)
Moč motorja (v KW/KM): 125/170
Pospešek 0-100 kmh (v s): 7,7
Poraba relacijska/kombinirana/mestna (v l): 4,0/4,4/5,4  (poraba na testu: 6,4)
MPC osnovni/testni (v €): 39.920/62.707
Več tehničnih podatkov_

Avto posodil: 
Autocommerce d.o.o.

Za mnenje o avtomobilu smo na test vzeli tudi TrendSet.si bralca. Njegove vtise si preberite spodaj.

Rok K. iz Kranja:
"Še nikoli nisem sedel v avtu, ki vozi sam. To je bilo res nekaj posebnega"

Če bi radi bili tudi vi prisotni pri testiranju naslednjega avtomobila prihodnji mesec, kliknite na spodnji gumb in nam povejte, zakaj si ravno vi to zaslužite. Morda boste lahko vanj prisedli!
Klikni in prisedi v avto
Svoje mnenje o avtomobilu delite spodaj!
ZAKLJUČEK

Avto s to kombinacijo motorja, menjalnika in paketa zunanjosti je popolna kombinacija družinskega avtomobila za pravega avtomobilskega navdušenca. I​ma dovolj prostora, nizko porabo, zmogljiv motor in je videti strupeno! Kaj drugega bi si še želeli?

Picture
Avtor: Marko Ferlin

Foto: Marko Ferlin

Video: NoGravity Media (Rok Kadoič & Filip Danilovič)



PREBERITE SI ŠE:

Picture
Picture

TEST: 2015 PEUGEOT 308 1.2 E-THP ALLURE 130 STOP&START - POGLED VAM BO OBARVAL RDEČE

Ste si vedo želeli »premium« avtomobila, a si ga niste mogli privoščiti? Preberite, če si ga sedaj lahko!
Več

TEST: BMW 218D ACTIVE TOURER SPORT LINE - DRUŽINSKO PRESENEČENJE

BMW avtomobile je vedno spremljal pridih vznemirjenja, strasti in športnosti. Navajeni smo, da so dolgi in nizki ter jeznega pogleda. Serija 2 Active Tourer pa s svojo obliko vse to postavi na glavo. 
Več
Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.