TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

TEST: 2015 renault twingo  Dynamique SCe 70 Stop&start - Mali okretnež

09.09.2015

Brzite skozi promet v mestu. Iščete najmanjše "razpoke" za parkiranje. V veselje vam je agilnost, ki jo prinese manevriranje po ovinkih. Vse to nadgradite z vetrom v laseh ter milim nebom nad vami in dobite prikupnega in zabavnega Twinga!


Najprej si poglejte video, nato pa nadaljujte branje testa pod njim

ZUNANJOST – Majhen, rumen ptič


Kot priljubljeni risani ptič, katerega smo gledali v mladosti, gre tudi v primeru novega Twinga za manjšo, izmuzljivo in agilno stvarco. Na pogled se zdi zabaven, dinamičen, veste, da vam bo avtek prinesel veliko smeha.

Rumena zunanjost je prepletena z elementi črne. Nalepke po boku, črna steklena prtljažna vrata ter velika platnena streha, ki se razteza čez celotno površino strehe, namigujejo na razigran karakter avtomobila.

Večja, 16-inčna platišča želijo avto rahlo bolj športno navdahniti, a še vedno ostane vse v igrivem slogu. Uspelo jim je celo spretno skriti kljuke zadnjih vrat - ja, Twingo je prvič postal petvraten!

Skratka, avto je zabaven, mladosten in na prvi pogled obljublja okretnost v prometu.

NOTRANJOST - Niti ne preveč utesnjena

Gledamo Twinga, ki je med manjšimi (glede na avte današnjega časa). Razmišljali bi, da se boste, še posebej če ste rahlo večji, v njem počutili utesnjeno, kot narednik Hightower iz policijske akademije (Saj poznate sceno, kjer se usede v avto in mora iz avta utrgati sprednji sedež ter se usesti na zadnjega, da lahko pelje avto.). Vsaj to je bila moja prva misel. Pa temu niti pod razno ni tako! Položaj sedenja je udoben, prostora je dovolj, tudi prevelikega občutka utesnjenosti ne doživljate. Edina  stvar, o kateri sem se spraševal, je bila, če ne bi bilo platnene strehe (zaradi nje je bilo prostora nad glavo cca 2 cm več), ali bi še vedno sedel tako udobno ali ne?

Ob vsem tem (sam sicer nisem velikosti narednika Hightowerja, merim pa povprečnih 188 cm) bi lahko na zadnje  sedeže spravil tudi dva sopotnika, ki bi na svoja sedeža vstopila skozi svoja vrata, zadaj. Super, za takega malčka.

Ker so motor prestavili v zadek avtomobila, je prtljažnik zadaj rahlo manjši, plitvejši. Še vedno pa za tak avto zadovoljivo velik. Zadnja sedeža se lahko pospravita tako, da se naredi ravno dno, enako pa lahko  storite s sovoznikovim sedežem.  V avto boste tako spravili tudi 2,30 m dolg tovor.

VOŽNJA – Okreten avtomobilček

Večja medosna razdalja, dobra razporeditev teže zaradi motorja v zadku, pogon zadaj in povečanje užitka z vetrom v laseh? Sliši se kombinacija za super avte. Ko bi temu vsaj dodali še spodoben, dovolj močan motor, bi lahko govorili o izjemnih občutkih na cesti. Tako pa imajo rahel pookus, ki vse skupaj zagreni.

Motor v zadku naredi avto okretnejši. Ne le da ima zaradi tega boljšo razporeditev teže, kar ga naredi dosti bolj stabilnega ter bolj suvereno zavija skozi ovinke, praktične vidike ima tudi v mestu - avto ima izjemno majhen obračalni krog (saj spredaj ni motorja, ki bi prihajal v napoto pri kolesih), tako da se sprednja kolesa lahko obrnejo kar do kota 45 stopinj. Idealno za mestna raziskovanja!

Prav posebne občutke pri vožnji vam bo pričarala osrednja lastnost tegale testnega Twinga, to je platnena streha. Moram priznati, da sem se z odprto streho vozil več kot 70% časa, le na daljše razdalje sem se ji odrekel, saj je na trenutke,  zaradi okolice, vožnja postala prehrupna. Drugače pa ponuja najboljši približek cabriu, brez da bi dejansko sedeli v cabriu. Nebo nad glavo pričara občutek svobode, sonce pa blagodejno  deluje na vas (če le ne stojite pri miru, v vročini). Če vam je do užitka, priporočam, da si privoščite 1000 € vreden  dodatek ter jo ob naročilu svojega Twinga dodate. Zavedati se sicer morate, da platnena streha pomeni več hrupa v avtu tudi ob zaprti strehi, vedno pa ste lahko tudi žrtev vandalov, ki bi se jim zazdelo v tako streho "zmontirati" kakšno odprtino - a je tako pri vsakemu avtomobilu s platneno streho.

Dirjanje čez ovinke in športna, dinamična vožnja? Dirjali čez ovinke boste lahko, tudi dinamično vožnjo boste lahko dosegli.  A ne ravno velikokrat in ne vedno takoj. Pri Twingu s tem motorjem (1 litrski, 70 konjskih moči) boste tako vožnjo morali malo bolj planirati, saj poskočen ravno ni. 

FOTOGALERIJA

Prednosti
- Vožnja

- Motor zadaj
- Pogon  zadaj
- Medosna razdalja
- Obračalni krog

Slabosti
- Šibek motor

- Požrešen motor





Tehnične specifikacije

Velikost motorja (v ccm): 999 (bencin)
Moč motorja (v KW/KM): 52/70
Pospešek 0-100 kmh (v s): 14,5
Poraba relacijska/kombinirana/mestna (v l): 3,7/4,2/5,0  (poraba na testu: 6,9)
MPC osnovni/testni (v €): 8.990/14.110
Več tehničnih podatkov_

Avto posodil: 
Renault Nissan Slovenija d.o.o.

Za mnenje o avtomobilu smo na test vzeli tudi TrendSet.si bralca. Njegove vtise si preberite spodaj.

Arijel Š. iz Podpeči:
"Platnena streha je zakon! Želim  jo v svojem  naslednjem avtomobilu!"

Če bi radi bili tudi vi prisotni pri testiranju naslednjega avtomobila prihodnji mesec, kliknite na spodnji gumb in nam povejte, zakaj si ravno vi to zaslužite. Morda boste lahko vanj prisedli!

Klikni in prisedi v avto

Svoje mnenje o avtomobilu delite spodaj!
ZAKLJUČEK

Avto je definitivno okreten in zabaven, še posebej zaradi platnene strehe. V mestu se bo počutil odlično, z veseljem pa bo zapeljal tudi čez ovinke in si zaželel višjih hitrosti. Kdaj pa kdaj pa jih bo tudi dosegel.

Picture
Avtor:
Marko Ferlin

Foto in video:
Marko Ferlin

PREBERITE SI ŠE:

Picture
Picture

TEST: 2015 PEUGEOT 308 1.2 E-THP ALLURE 130 STOP&START - POGLED VAM BO OBARVAL RDEČE

Ste si vedo želeli »premium« avtomobila, a si ga niste mogli privoščiti? Preberite, če si ga sedaj lahko!
Več

TEST: BMW 218D ACTIVE TOURER SPORT LINE - DRUŽINSKO PRESENEČENJE

BMW avtomobile je vedno spremljal pridih vznemirjenja, strasti in športnosti. Navajeni smo, da so dolgi in nizki ter jeznega pogleda. Serija 2 Active Tourer pa s svojo obliko vse to postavi na glavo. 
Več
Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.