TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

2015 Ford Grand Tourneo Connect 1.6 TDCi Titanium - Okreten enoprostorec

9.4.2015

Vaše življenje je preplavila radost, vaša družinica se je povečala. Počasi bo potrebno razmišljati o večjem avtomobilu, enoprostorcu, pri nekaterih pa celo o kombiju. Po pravici povedano, strah in trepet vseh avtomobilskih navdušencev. A kaj, če obstaja enoprostorec s 7 sedeži, v katerem boste lahko med vožnjo pozabili, da je enoprostorec, in lahko uživali v vožnji kot pri navadnem osebnem avtu?


ZUNANJOST – Velik, a stilski


Po pravici povedano, lepega enoprostorca skorajda ni. Pri avtih, kjer uporabnost preseže veselje in strast, je o pretirani estetiki težko govoriti. Morda je avto všeč tistim, ki na vozila gledajo skozi praktičnost, a avtomobilskim navdušencem povzročajo le obračajoče oči. Na žalost nabava enoprostorca pomeni izgubo dela veselja, ki ga človek (predvsem pa moški) v življenju ima.

Pa vseeno so se pri Fordu temu dejstvu uprli. Avto vsaj s sprednje strani nima "kombijevskega" videza. Oblikovalci so se potrudili in mu vdihnili vsaj malo linij. Predstavljam si, da so poizkusili ignorirati dejstvo, da oblikujejo enoprostorca, ter ga poizkusili oblikovati kot manjši avto. In vsaj s sprednje strani jim je to do velike mere uspelo. Od strani pa pri taki velikosti avtomobila priporočam tudi mižanje na eno oko ali škiljenje ob pogledu na tega Fordovega enoprostorca, ne gre pozabiti, da gledamo avto, ki je namenjen eni stvari: da pretovorite svojo družino s točke A na točko B in to s čimveč "obvezne opreme", ki jo tako potovanje potrebuje (vozički, igrače, tablice, računalniki, rokavčki, hrana itd.).

Pri tej opremi ima avto tudi večja lita platišča, kar še bolj podpira dejstvo, da bi moški lažje "mižali" in "škilili", preden se usedejo v avto ter si lažje predstavljali, da se bodo usedli morda v Mondea ali Focusa.

NOTRANJOST - Udobje in preglednost

Ko pa ste enkrat pripeti in nameščeni na vozniškem sedežu, se vsa ta "enoprostorskost" lahko kaj kmalu pozabi. Armatura je podobna kot pri ostalih Fordovih modelih (seveda pred prenovami, ki jih je oz. bo letos pri Fordu kar veliko), strop je višji, sedeži pa so presenetljivo udobni, nudijo tudi nekaj bočne opore (ne pričakovati preveč, vseeno ste v družinskem avtomobilu). Sedi se relativno nizko, na srečo vseh moških pa v avtu ni položaja sedenja, ki je značilen za tovorna vozila, še vedno je položaj sedenja precej bolj ležeč.

Ker sedite v tako velikem avtomobilu, vas bo seveda najprej zaskrbela preglednost avtomobila ob manevriranju v situacijah, kjer gre bolj na tesno. Tu so skrbi povsem odveč, saj za preglednost skrbijo dodatna ogledala, ki omogočajo pogled daleč nazaj (tudi skrbijo za nadzor nad mrtvim kotom), hkrati pa vas bodo na bližino drugih avtov oz. ovir opozarjali parkirni senzorji.

V zimskem času boste tudi navdušeni nad gretjem vetrobranskega stekla, ki bo poskrbelo, da vam ne bo potrebno zmrzovati ter drgniti stekel, dovolj bo le nekaj trenutkov v avtu s prižganim gretjem stekla in vse to bo opravljeno namesto vas. Vsi tisti, ki vas navdušuje praktičnost, boste zelo veseli dodatnih odlagalnih površin nad glavo.

Velikost pa se pozna pri ogrevanju celotnega avta. Ker je bilo v času testiranja avtomobila precej hladno, je bilo to dejstvo še posebej na preizkušnji - avto se težko ogreje na želeno temperaturo, saj je tako velik. Sprednji del je lahko segret, tudi iz zračnikov piha vroč zrak, a se vseeno ne morete otresti premraženosti (še posebej, če ste na to bolj občutljivi).

Pri transformaciji iz 5 sedežnega v 7 sedežni avto boste najprej potrebovali nekaj vaje in pameti, ob nekaj poizkusih pa to ne bo več potrebno. Preoblikovanje je zasnovano precej logično in enostavno, minuta do dve in je vse pripravljeno (če bi bili počasni). Avto je tako pripravljen na transport 7 oseb. Vseeno pa to v tem avtomobilu najbrž ne bo stalna praksa, saj je na zadnjih sedežih dokaj malo prostora, s tem pa tudi izgubite precej prtljažnega prostora. Seveda pa bo prišlo prav, kadar boste poleg svoje 5-članske družinice na pot vzeli tudi kakega prijatelja otrok.

Kadar pa ga ne boste uporabljali za prevoz 7 ljudi, vas bo avto navduševal z 2761 litri prostora v prtljažniku.

FOTOGALERIJA

Prednosti
- Nizek položaj sedenja
- Okretnost in preglednost
- Prostornost


Slabosti
- Dostop na zadnja dva sedeža
- Glasnost pri višjih hitrostih



Tehnične specifikacije

Velikost motorja (v ccm): 1.560 (diesel)
Moč motorja (v KW/KM): 85/115 pri 3.700 rpm
Pospešek 0-100 kmh (v s): 13,8
Poraba relacijska/kombinirana/mestna (v l/100 km): 4,6/4,9/5,6 (poraba na testu: 6,7)
MPC osnovni/testni (v €): 22.800/30.180

Več tehničnih podatkov

Avto posodil:
Summit Avto d.o.o.

Za mnenje o avtomobilu smo na test vzeli tudi TrendSet.si bralca. Njegove vtise si preberite spodaj.

Gregor L. iz Murske Sobote:
"Izjemno mi je všeč. Zelo prostoren in lep! Pričakujem že tretjega otroka in bom začel razmišljati o tem avtu"

Če bi radi bili tudi vi prisotni pri testiranju naslednjega avtomobila prihodnji mesec, kliknite na spodnji gumb in nam povejte, zakaj si ravno vi to zaslužite. Morda boste lahko vanj prisedli!

Klikni in prisedi v avto

Svoje mnenje o avtomobilu delite spodaj!
VOŽNJA – Nizek in okreten

Vožnja Grand Tournea Connecta vas bo presenetila. Predvsem tiste, ki še niste vozili enoprostorcev. Najbrž pa tudi tiste, ki ste jih že. Kot že prej omenjeno, je voznikov položaj dokaj nizek in podoben tistim v manjših avtomobilih. Zaradi tega se vam sprva tudi ne bo zdelo, da vozite tako velik avto (razen dejstva, da imate nad glavo ogromno prostora). Avto ne plava, lega je nizka, trdno se drži ceste, nadgrajeno vzmetenje ter pomoč stabilizatorja pa ne razočarata tudi pri hitrejši vožnji skozi ovinke. Občasno, ko sem se za nekaj minut zamislil ob vožnji, sem dejansko pozabil, da upravljam avto s 7 sedeži.

1,6 litrski dizelski motor s 115 konjskimi močmi bo poskrbel, da boste na cesti "vzdrževali tempo" ter ne boste preveč zaostajali za ostalimi. Hkrati pa bo zopet pripomogel k občutku, da sedite v manjšem avtu, saj je ravno dovolj dinamičen. Tudi s porabo goriva vas ne bo razočaral.

Edina pripomba pri vožnji bi bila, da avto postane kar glasen pri hitrostih nad 100 km/h.


ZAKLJUČEK

Prehod na enoprostorca ni nujno slaba novica za vse avtomobilske navdušence. Vsaj malo jo lahko omili okretnost ter občutek sedenja. Vsekakor je avto za tiste, ki nočejo izgubiti užitka v vožnji v celoti, vseeno pa potrebujejo veliko prostora v avtomobilu ter možnost prevoza dodatnih 2 oseb.


Picture
Avtor:
Marko Ferlin

Foto:
Katja Smrtnik
Marko Ferlin
Kaj pa si vi mislite o Fordu Grand Tourneo Connect? Mnenje napišite spodaj!


Najbolj brani prispevki:

"Pohekajte" Ikeo

5 idej in nasvetov za popestritev in osvežitev doma

Pomladne priprave na užitek v vožnji


Kako postanete trendsetter?




Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.