TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

TEST: 2015 FORD FOCUS 1.5 TDCi TITANIUM -  odvisen od ceste

13.07.2015

Enkratne vozne lastnosti, privlačen izgled, razumna cena in kvalitetna izdelava. Vse te lastnosti so Forda Focusa v preteklosti pripeljale do tega, da je en najbolj prodajan avtov na svetu. Kaj se je ob prenovi spremenilo, čemu ostaja zvest? Bo ohranil tako priljubljenost? Preverite!

Najprej si poglejte video, nato pa si preberite več v nadaljevanju članka spodaj.


ZUNANJOST – Mali Jaguar


Gledamo Focusa, ki je skoraj popolnoma drugačen od predhodnika. Sprednji konec je šel v popolno prenovo, zadnji pa nekako spominja na starejšega bratca. Vse skupaj sledi fordovskim stilističnim smernicam in se tako nedvomno sklada z vso ostalo prenovljeno paleto vozil. A za reči je samo eno, novi Ford Focus izgleda super!

Prva asociacija, ko sem videl njegov "kljun", je bila na Jaguarja. Velika reža za zajem zraka naredi avto pripravljen na boj, izgleda nižji in širši. Skratka, daje videz malce bolj športno zasnovanega avta. Kar je čisto pravilno, saj so njegove korenine v Rallyu.

NOTRANJOST - Kompaktno in uporabno

Pri avtu, kjer je glavna značilnost dobra vodljivost in izjemne vozne lastnosti, je tudi v notranjosti potrebno poskrbeti, da se bo voznik tako počutil. In tu igrajo ključno vlogo sedeži, ki so v Focusu super zasnovani. Ravno prav bočne opore, ne premehki, za povrhu pa še dobro izgledajo. Vse skupaj se poveže z dobrim položajem za volanom (mogoče edino ne tako zelo ugodna postavitev sedežev pri najvišjih voznikih) ter kvalitetnimi materiali. 

Pri tem nivoju opreme vas bo v sredini armature pozdravil 9 centimetrski zaslon, ki bo prikazoval vse, kar vam ponuja sistem Sync 2, testni Focus pa se je bohotil z 20 cm zaslonom na dotik, kateri pa naredi upravljanje z multimedijo v avtomobilu toliko bolj uživaško. Z doplačilom (640 EUR) za večji zaslon dobite tudi boljše zvočnike, tako da to opcijo zelo priporočamo. Priporočamo tudi doplačilo za gretje vetrobranskega stekla. Zanj boste hvaležni praktično celo zimo.

Popolno prenovo je dobila tudi sredinska konzola na katerem se zaslon nahaja, nekaj sprememb je tudi pri tipkah na volanu. V notranjosti ni večjih presenečenj, vse izgleda lično in na svojem mestu.

Za pohvaliti je tudi varovalo pri odpiranju vrat, ki poskrbi, da ne boste poškodovali sosednjih avtomobilov (poglejte si ga na zadnjih dveh sličicah), hkrati pa tudi vaša vrata obvaruje pred praskami. Varovalo se samodejno skrije, ko vrata zaprete. Super!

VOŽNJA – Brezkompromisna

TIsti, ki vam je vožnja s Focusom znana, boste od njega pričakovali veliko. Tisti, ki ga še ne poznate, boste presenečeni nad voznimi lastnostmi. Vsekakor jim je pri Fordu uspelo obdržati dinamičnost predhodnikov. Odlično podvozje je bila rdeča nit avtomobila od samega začetka proizvodnje.

Podvozje poskrbi, da bo vožnja dovolj mehka, da bo premagala večino nepravilnosti v cesti ter da bo vožnja mirna in udobna, hkrati pa bo poskrbela, da ne bo prevelikega nagibanja pri priganjanju po bolj razgibanih odsekih ceste. Focus se, za vsakdanji avto njegovega ranga, pelje odlično. Za športno vožnjo pa boste morali počakati na RS-a ali si privoščiti ST-ja.

Če pa vam taka vožnja ni dovolj in bi potrebovali več udobja pri vožnji, imate na voljo tudi sisteme samodejnega parkiranja (bočno-vzvratnega in vzvratnega!), kar je idealno za tiste voznike, ki niste prepričani v svoje sposobnosti parkiranja. Sistem je zasnovan skoraj brezhibno, le v primerih, kjer avti niso parkirani povsem pravilno, ali pa v ožjih uličicah je malo "zašepal" in mu parkiranja nismo zaupali.

Po drugi strani pa lahko (nekateri pridejo serijski, drugi za doplačilo) varnost pri vožnji še dodatno zagotovijo varnostni sistemi, ki npr. samodejno zavirajo (lahko tudi popolnoma, če se peljete do 30 km/h), kar je vsekakor veliko olajšanje za voznika.

Forda z 1,5 TDCi motorjem smo testirali nemalo nazaj v B-Maxu. Tam se je izkazal predvsem, kot motor za nezahtevne, hkrati pa zbujal rahle dileme, saj kljub pomanjkanju moči ni prinašal toliko boljše porabe. 1,5 TDCi motor v Focusu, ki je premogel 120 konjev pa je povsem drugačna zgodba. Avto je živahen, odziven in se je večino časa peljal, kot da bi bil še rahlo močnejši. K vsemu temu je sledila tudi ugodno poraba, ki se je gibala rahlo nad 5 litri, pri kombinirani porabi. 

Vožnja vas, še enkrat, nikakor ne bo razočarala.

FOTOGALERIJA

Prednosti
- Vožnja

- Poraba
- Motor
- Zaslon
- Sedeži
- Varovalo pri odpiranju vrat

Slabosti
- Sistem za parkiranje






Tehnične specifikacije

Velikost motorja (v ccm): 1.499 (dizel)
Moč motorja (v KW/KM): 88/120
Pospešek 0-100 kmh (v s): 10,5
Poraba relacijska/kombinirana/mestna (v l): 3,4/3,8/4,3  (poraba na testu: 5,3)
MPC osnovni/testni (v €): 17.090/27.065
Več tehničnih podatkov_

Avto posodil: 
Summit Motors Ljubljana, d.o.o.

Za mnenje o avtomobilu smo na test vzeli tudi TrendSet.si bralko. Njene vtise si preberite spodaj.

Dragan B. iz Ljubljane:
"V avtu iščem dobre vozne lastnosti, hočem da se drži ceste in da motor omogoča dinamično vožnjo. Vse to je Focus imel!"

Če bi radi bili tudi vi prisotni pri testiranju naslednjega avtomobila prihodnji mesec, kliknite na spodnji gumb in nam povejte, zakaj si ravno vi to zaslužite. Morda boste lahko vanj prisedli!

Klikni in prisedi v avto

Svoje mnenje o avtomobilu delite spodaj!
ZAKLJUČEK

Izgleda odlično (celo "zgleduje" se po višje cenovni znamki), pelje se še bolje, porabi malo in zagotavlja varnost ter udobje pri vožnji. Takšne besede v enem stavku, za opis avtomobila, le težko uporabite (če so vse uporabljene v pozitivnem smislu), tako da sem bil nad novim Fordom Focusom navdušen. Definitivno bi ga priporočil raje, kot kakšno bolj "ljudsko" konkurenčno vozilo.


Picture
Avtor:
Marko Ferlin

Foto in video:
Marko Ferlin

PREBERITE SI ŠE:

Picture
Picture

TEST: 2015 PEUGEOT 308 1.2 E-THP ALLURE 130 STOP&START - POGLED VAM BO OBARVAL RDEČE

Ste si vedo želeli »premium« avtomobila, a si ga niste mogli privoščiti? Preberite, če si ga sedaj lahko!
Več

TEST: BMW 218D ACTIVE TOURER SPORT LINE - DRUŽINSKO PRESENEČENJE

BMW avtomobile je vedno spremljal pridih vznemirjenja, strasti in športnosti. Navajeni smo, da so dolgi in nizki ter jeznega pogleda. Serija 2 Active Tourer pa s svojo obliko vse to postavi na glavo. 
Več
Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.