TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

2015 Honda Civic Tourer 1.6 i-DTEC Lifestyle – Družinski cestni »space shuttle«

10.02.2015

Pred časom smo govorili o Hondinem humanoidnem robotu Asimu, ta mesec pa o njihovem cestnem vesoljskem plovilu. Nekaj naprednih funkcij, futurističen dizajn, zmogljiv in varčen motor. Predvsem pa »space-shuttlovski« občutek za volanom, ki ga pričarajo vsi gumbi, osvetlitev ter prikazovalniki in merilniki po armaturki. Pa vam bo to ustrezalo?


ZUNANJOST – ET vesoljček


Za Hondo Civic Tourer izpred nekaj let sem vedno trdil, da je od zadaj videti kot ET vesoljček. Nekako sploščena, z očmi (lučmi) široko narazen, meni osebno rahlo neposrečeno. Ne vem, kako, ampak tokrat jim je uspelo zadek narediti veliko privlačnejši, je pa na vesoljčka začel spominjati sprednji del. Ampak ne v slabem smislu. Avto odlikuje futurističen, drzen dizajn, karavansko obliko pa zaznamuje vtis plavajoče strešne linije, ki vas lahko na hitro preslepi, da se streha zadaj niža v bolj limuzinsko obliko avtomobila. Oblika omogoča nizek zračni upor, kar pa niža emisije.

Pri vstopu skozi zadnji par vrat boste morda povzročili preglavice vašim starim staršem, saj le tam ne bodo našli standardno nameščenega ročaja za odpiranje vrat. Ta je vgrajen višje, ob steklo, in tako daje malo bolj »športno«, kupejevsko vzdušje avtomobila s čistejšimi stranskimi linijami. A le za trenutek, seveda gre nezmotljivo za družinski avto.



NOTRANJOST - Vesoljsko plovilo

Prvih nekaj odzivov sopotnikov je bilo, da so se usedli v pravi »space shuttle«. Digitalni merilnik hitrosti pod vetrobranskim steklom, zaslon na desni, sodobno oblikovani lični merilniki in obilica osvetljenih gumbov, ki so vsi usmerjeni proti vozniku, dajejo res občutek, kot bi sedeli v kabini zračnega plovila. Sicer v primerjavi s prejšnjim modelom Honde Civic dosti bolj umirjeno, ampak vseeno še dovolj, da vozniku pričarajo občutek, da sedi v naprednem proizvodu avtomobilske industrije.
Veliko gumbov in različnih merilnikov sicer v prvih trenutkih naredi zmedo, a se hitro navadite reda in logike v avtomobilu. Kmalu se vam zdi, da je vse tam, kjer mora biti, kot bi elemente tja postavljali vi sami. Barvna shema se odlično sklada s samo tematiko avtomobila in je eden glavnih faktorjev, ki ustvarjajo vzdušje v avtomobilu. Prinese pa to tudi slabo stran, ko pade noč, zaradi osvetlitve pride do odseva v vetrobranskem steklu, ki rahlo znižuje vidljivost iz avtomobila. Vsekakor neprijetno, če so razmere za vožnjo že tako malo bolj otežene.

Sedeži so udobni, sprednji bi lahko imeli malo več stranske opore, zadnji pa so še posebej »čarobni« - t.i. Magic Seats omogočajo višjo stopnjo nastavljivosti, hkrati pa več prostora za shranjevanje, saj imajo prostor za shranjevanje tudi pod sedežem. Sedeži se lahko podrejo tako, da ustvarite popolnoma ravno površino (tudi za zaveso, ki zapre prtljažni prostor, je poseben prostor), tako da bo nalaganje večjih predmetov mačji kašelj, za tiste bolj avanturistične pa je tako tudi popoln avto za hitro taborjenje, saj si lahko naredite zelo udobno ležišče za dva.

Honda Civic Tourer se ponaša z vodilno velikostjo prtljažnega prostora v svojem segmentu s kar 624l, poveča pa se lahko do 1.668 litrov. Zelo dobrodošel pa je dodaten prostor pod prtljažnim prostorom, kamor spravite kar do 117 litrov prtljage! Kar je super, vse »pripomočke« in običajne prostor jemajoče stvari pospravite pod prtljažni prostor, ta pa ostane prazen in pripravljen na natovarjanje.

VOŽNJA – Prilagodljiva

Pri vseh vidikih avtomobila ste najbrž opazili primerjavo z vesoljskim plovilom in zato pričakujete, da se ta nadaljuje tudi pri vožnji z avtom. Ne motite se, tudi tu obstoji analogija, a je povezava manjša. Še najbolj se ji približa ADS – sistem prilagodljivih zadnjih blažilnikov, kjer 3-smerni senzor zaznava (na)gibanje karoserije in sproti, glede na obremenitev, dodaja in odvzema trdnost blažilcev za bolj udobno vožnjo. Sistem pa tudi omogoča 3 nastavitve – Dynamic, Normal in Comfort, kjer boste z Dynamic hitrejši čez ovinke, a bo vožnja trša, pri Comfortu pa boste »leteli« čez neravnine.

FOTOGALERIJA

Prednosti
- Kvaliteta materialov v notranjosti
- Zmogljiv in varčen motor
- Notranjost (barvna shema)
- Moderen dizajn


Slabosti
- Barva avta
- Odsev osvetlitve armature v vetrobranskem steklu



Tehnične specifikacije

Velikost motorja (v ccm): 1.597 (diesel)
Moč motorja (v KW/KM): 88/120 pri 4.000 rpm
Pospešek 0-100 kmh (v s): 10,1
Poraba relacijska/kombinirana/mestna (v l/100 km): 3,6/3,8/4,2 (poraba na testu: 5,7)
MPC osnovni/testni (v €): 21.510/28.720

Več tehničnih podatkov

Avto posodil:
Honda, Ac-Mobil d.o.o.

Za mnenje o avtomobilu smo na test vzeli tudi TrendSet.si bralko. Njene vtise si preberite spodaj.

Mateja H. iz Kranja:
"Rahlo vesoljski, všeč mi je. Vožnja je bila super, avto pa prilagodljiv!"

Če bi radi bili tudi vi prisotni pri testiranju naslednjega avtomobila prihodnji mesec, kliknite na spodnji gumb in nam povejte, zakaj si ravno vi to zaslužite. Morda boste lahko vanj prisedli!

Klikni in prisedi v avto

Svoje mnenje o avtomobilu delite spodaj!

Na zaslonu se vam bo ob vzvratni vožnji prikazalo dogajanje za avtom (vgrajena vzvratna kamera), spremljali pa boste tudi oddaljenost predmetov preko senzorjev za parkiranje, ki so pri manevriranju z avtom precej v pomoč.

Honda Civic Tourer, ki smo jo testirali, je imela vgrajen 1,6 litrski turbodizelski motor, ki ga odlikuje nizka poraba (navedena je kombinirana poraba okoli 3,9 litra), kar je pri 120 konjskih močeh in 1.337 kg praznega avtomobila precej impresiven podatek. Mi smo na testu dosegali porabo ob zmerni vožnji okoli 6 litrov, na relacije malo pod to, ob mestni vožnji in priganjanju pa med 6 in 7.

ZAKLJUČEK

Avto, ob katerem se boste počutili, da pilotirate in nizko letite. Napreden, prostoren, udoben in ravno prav zmogljiv. Veliko prostora za prtljago ter relativno nizka poraba. Vse to je za vas dosegljivo že od rahlo manj, kot 20 tisoč evrov. Če se vidite v zgornjem opisu, toplo priporočam!

Picture
Avtor:
Marko Ferlin

Foto:
Katja Smrtnik
Marko Ferlin
Kaj pa si vi mislite o Hondi Civic Tourer? Mnenje napišite spodaj!


Najbolj brani prispevki:

12 nasvetov, kako pripravite vaš avto za zimo

10 najpogosteje prelomljenih novoletnih zaobljub

4 največje napake, ki jih delajo ženske pri nakupu modrčka

Kako postanete trendsetter?




Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.