TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

TEST: 2014 Citroen C5 CrossTourer Exclusive HDi 160 BVM6 - Uglajen in klasičen

10.03.2015

Ko sem ga prvič
parkiral na ulici, je takoj k meni pristopil starejši gospod in pričel občudovati avto. Pravi, kako ga že dalj časa gleda, mu je všeč in kako bi ga imel. Všeč mu je bila njegova udobnost, nevpadljiv design ter prostornost. Rekel je, da mu je pisan na kožo. Preverite, če je imel prav.


ZUNANJOST – Nevpadljiva, a privlačna


Citroen C5 CrossTourer na naših cestah ni nič novega. No, morda, ko sem ga vozil, sem opazil, da jih je nekaj na cesti, a so skoraj vsi temnih barv (v večini črnih) ter tako dokaj neopazni. S tem se sklada tudi zunanja oblika avtomobila in celoten duh, v katerem je bil avto zasnovan. Kot smo menili v uvodniku, se v takem avtu zlijete z okolico, občutite udobje in uživanje "letenja" čez naše rahlo bolj luknjaste ceste.

Vseeno pa je avto lepo zasnovan, osebno mi je karavanska različica C5 celo bolj všeč, kot limuzinska.

Da bo avto kljub vsemu malo bolj izstopal iz vsakdanje cestne sivine, poskrbijo ščitniki prednjega in zadnjega odbijača v barvi ščetkanega aluminija, črne okrasne obrobe blatniških košev ter 18 palična aluminijasta platišča. S tem so tudi malce začinili konzervativno zunanjost.


NOTRANJOST - Fotelj ter množica gumbov

Avto bo svojo ciljno skupino dodobra očaral s svojo notranjostjo. Uglajena in klasična, predvsem pa že na prvi pogled oznanja, da bo vožnja v avtu, kot bi sedeli v naslanjaču, srkali čaj ter gledali TV.

Kombinacija bež usnja in blaga na sedežih definitivno podpirata ta občutek, še bolj domačno pa se boste počutili, ko si boste vklopili gretje sedeža, hkrati pa vklopili še masažno funkcijo. Ob hladnih zimskih dneh vsekakor občutek, ki ga boste komaj čakali, zna pa se zgoditi tudi, da iz avta na boste hoteli izstopiti (še posebej ženske).

Druga stvar, ki pa vas prevzame takoj po vstopu v avto, je obilica gumbov in stikal. V primerjavi z novejšimi modeli Citroena, kjer prevladuje "manj-je-več", je tu vladala še obratna logika. Vsaka funkcija ima svoj gumb, navigacije med njimi pa se boste morali kar precej navajati. Na žalost je to precej kontra intuitivno, tako da bi predlagal, da se navajanja poslužujete, preden začnete z vožnjo, saj zna biti drugače to kar nevarna praksa. Mislim pa, da po mesecu uporabe tudi to ne bo nobena ovira, a meni v enem tednu ni uspelo popolnoma osvojiti vseh funkcij.

Sicer pa vas bo avto razvajal z obilico dodatne opreme, samozatemnitvenim vzvratnim steklom, temnjenimi zadnjimi stekli, usnjenim volanom z multifunkcijo, kamero za vzvratno vožnjo, dvopodročno avtomatsko klimo, v ledvenem delu nastavljiv voznikov sedež itd.

Avto je v notranjosti ponudil mnogo topline in udobja, a nekaj frustracije z zmedo pri gumbih in stikalih.

VOŽNJA – Kot bi lebdeli

Tu pa C5 CrossTourer resnično zablesti. A ne v smislu, da bi noreli skozi ovinke, ampak na vsakodnevnih relacijskih vožnjah. Avtocesta, regionalka, nova, ali rahlo slabše ohranjena cesta, na vseh se boste počutili enako. Občutek udobja in zveznosti vas bo navdajal cel čas vožnje, vse to pa bo podpiral odličen 163 konjski HDI motor, ki se odlična poda avtomobilu. Zagotovi dovolj moči, da se udobje v vožnji še poveča.

Dodatno pa boste lahko avto
zviševali in zniževali do 15 mm, kar bo zagotovilo še dodatno udobje. To lahko storite preprosto s pritiskom na gumb v notranjosti avtomobila.

Citroen C5 CrossTourer bo s tem motorjem od 0 do 100 km/h pospešil v 9,3 sekundah, ob normalni vožnji pa se bo poraba gibala med 6 in 7 litri. Na našem testu se je pri mešani vožnji (precejšen del je bilo mestne)  poraba ustalila na 7,4 litrih/100 km.

Avto je kljub svoji velikosti precej okreten, parkiranje pa zaradi pomagal tudi ne bo problem. Hitro se boste navadili velikosti in avto parkirali, kot bi sedeli v kakšen razred manjšem avtomobilu.

FOTOGALERIJA

Prednosti
- Notranjost
- Zmogljiv motor
- Udobje

- Prostornost

Slabosti
- Zapletenost upravljanja s funkcijami avta
- Obilica gumbov



Tehnične specifikacije

Moč motorja (v KW/KM): 120/163 pri 3.750 rpm
Velikost motorja (v ccm): 1.997
Pospešek 0-100 kmh (v s): 9,3
Poraba relacijska/kombinirana/mestna (v l/100 km): 4,3/5,1/6,6 (poraba na testu: 7,4)
MPC osnovni/testni (v €): 32.560/35.720
Več tehničnih podatkov

Avto posodil: Citroen Slovenija d.o.o.


Za mnenje o avtomobilu smo na test vzeli tudi TrendSet.si bralko. Njene vtise si preberite spodaj.

Lea G. iz Logatca:
"Všeč so mi bili masažni sedeži. Tega med vožnjo še nisem doživela. Avto je resnično udoben. Motili so me mnogi gumbi, ampak mislim, da bi se jih lahko navadila."

Če bi radi bili tudi vi prisotni pri testiranju naslednjega avtomobila prihodnji mesec, kliknite na spodnji gumb in nam povejte, zakaj si ravno vi to zaslužite. Morda boste lahko vanj prisedli!

Klikni in prisedi v avto

Svoje mnenje o avtomobilu delite spodaj!
ZAKLJUČEK

Če želite uživati v udobju in toplini v vožnji, hkrati pa nočete zbujati pozornosti in se želite zliti z okolico, je C5 CrossTourer pravi za vas.


Kaj pa si vi mislite o Citroenu C5 CrossTourer? Mnenje napišite spodaj!


Picture
Avtor:
Marko Ferlin

Foto:
Katja Smrtnik
Marko Ferlin


Najbolj brani prispevki:

12 nasvetov, kako pripravite vaš avto za zimo

TEST: 2014 Peugeot 308 1.2 e-THP

TEST: 2013 BMW 325d Sedan

TEST: 2014 Citroen C4 Cactus




Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.