POSTANITE PODJETNIK: 5 TEMELJEV ZA TO, KAKO ZASLUŽITI S TRGOVINO NA SPLETU?13.4.2016 - U.F.
Eden najbolj vidnih trendov v svetu podjetništva je trgovanje po spletu. Ker so možnosti spletnega trgovanja brezmejne in dostopne vsem, strokovnjaki ocenjujejo, da bo industrija v naslednjih letih rasla vsaj 25 % na leto, kar je izjemno. Podjetniki in vsi, ki o podjetništvu razmišljate, pozor. Preverite 5 temeljev, kako je možno danes služiti s trgovino na spletu?
Ste pripravljeni? Začnimo! IZKORISTITE PRILOŽNOST, KI VAM JO PONUJA SPLET, ZDAJ!
Verjetno že veste, da današnji čas omogoča neverjetno enostaven dostop do preverjenih in učinkovitih praks, s katerimi je mogoč izjemno hiter, poceni in enostaven zagon podjetja. Ne glede na pretekle izkušnje ali izobrazbo lahko danes posameznik uspe kot izjemen podjetnik že, če zaupa in sledi lastnim željam in interesom ter je pri tem dovolj dosleden. Portali Amazon, eBay, iTunes, Kobo in podobni omogočajo prodajo od koderkoli in kadarkoli. In tudi v času, ko podjetnik spi.
RAZIŠČITE TRG IN GA TESTIRAJTE
Ste vedeli, da lahko iz storžev napravite božično drevo? Potrebujete le okrogel lesen podstavek, pištolo za vroče lepljenje in seveda storže. Po želji jih lahko pobarvate z zlato ali srebrno barvo, okrasite z bleščicami … omejitev je samo domišljija.
NE ODKRIVAJTE TOPLE VODE - ProdAJAJTE, kar se že dobro prodaja!Spletni trgovec mora ponuditi edinstvene inovacije, ki ustvarijo nove potrebe in hkrati tem potrebam tudi zadostijo. Pri tem ni nujno ponuditi nekaj povsem novega in svežega, temveč s spletnim marketingom že dobro prodajan produkt prodati samo v novi preobleki oz. funkciji. Pogosto je že povsem dovolj, da zna trgovec, ob preučitvi trga in pomanjkljivosti določenih trendov, določen produkt samo izpopolniti in ga predstaviti kot popolno novost, ki rešuje težave »starih« izdelkov.
Moč lastne blagovne znamkeBodoči spletni trgovci se lahko odločijo med prodajo tujih blagovnih znamk, ki so že preverjene in uveljavljene na trgu, in ponudbo izdelkov pod lastno blagovno znamko, za katero je potreben dober marketing za uveljavitev na trgu. Čeprav se druga možnost sliši kot precej bolj zahteven in dolgotrajen postopek pri doseganju želenih rezultatov, se na koncu izkaže za najboljšo možnost. Ob načrtovanju lastne znamke mora imeti trgovec v mislih jasno vizijo in zgodbo, ki bo povezovala in prodajala prvi in vsak naslednji izdelek tega trgovca. Prodajajo se zgodbe in ravno to je ključnega pomena pri snovanju blagovne znamke. Pri tem trgovec ni omejen z že izdelano obliko, embalažo in opisom izdelka, temveč ima vso svobodo pri določanju in odločanju o končnem videzu prodajanega izdelka. Lastna blagovna znamka omogoča izpostavljanje in odpravljanje rešitev za napake in pomanjkljivosti že uveljavljenih znamk. Prav tako pa neomejeni viri in dostop do številnih različnih proizvajalcev dejansko omogočajo malim trgovcem, da z malce truda najdejo mnogo kvalitetnejše izdelke od najbolj prodajanih na trgu. S takšnim izdelkom in premišljenim marketingom je uspeh še tako majhne blagovne znamke zagotovljen.
CILJ SPLETNEGA PODJETNIKA JE Z manj dela doseči več
Dobro načrtovano in organizirano spletno podjetje z avtomatiziranim skladiščenjem, pošiljanjem in oglaševanjem omogoča hitro in poceni rast, saj so finančni vložki in fiksni stroški izjemno nizki, poleg tega pa ni potrebe po fizičnem prodajnem mestu na vidni lokaciji, lastnem skladišču in velikem številu zanesljivih zaposlenih. Z avtomatizacijo večine opravil je poslovanje podjetja bolj natančno, analize podatkov pa doprinesejo k večji merljivosti in preglednosti. Kar pa je pri spletnem podjetništvu vsekakor najbolj vabljivo in pomembno, je možnost razgibanega in lastnim željam ter potrebam prilagojenega delovnika, večje svobode pri načrtovanju in odločitvah ter spodbujanja brezmejne kreativnosti. Zagotovo spletno podjetje z dobrimi in trdnimi temelji hitro prinese pogosto nepredstavljiv dobiček za mnogo manj denarnega in časovnega vložka kot klasična fizična podjetja.
Imate že kako izkušnjo s spletnim trgovanjem?
Delite jo z ostalimi v komentarju. |
|