TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

Test BMW 114d Urban line - Urbano praktičen

Picture
Kar privlači poglede
Picture
Mestu primerna velikost
Picture
Skriva svoj športni temperament
Picture
Krotek pogled
Picture
Linije nakazujejo športnost
Picture
Zadaj ostaja podoben prejšnjemu modelu
Picture
"Manj je več"
Picture
Eleganca, spojena s športnostjo in uporabnostjo
Picture
Modra osvetlitev notranjosti

Kdo pravi, da mora biti BMW velik in zelo drag? Zmožnost mestne agilnosti, a hkrati dovolj velika notranjost. Nizka poraba, a zadostna zmogljivost. Privlačnost, a hkrati praktičnost. Ob vsem tem pa še nadpovprečna opremljenost. Za vas smo testirali novi BMW 114d in odkrili, da je BMW serije 1 zaradi kombinacije elegance in praktičnosti TrendSet avto julija.

ZUNANJOST - »To te pa ljudje vseskozi gledajo!«

Naj začnem z opazko prijatelja, ki se je vozil z mano: »To te pa ljudje vseskozi gledajo!«. Še posebej v rdeči barvi je avto zelo opazen v prometu in pritegne kar nekaj pogledov. Največ pozornosti prevzame prenovljen sprednji del avta, ki se s srebrno-krom ledvičkama opazno razlikuje od svojih starejših sestric. Za avtom so pogledovale tako punce kot fantje, do parkiranega avta pa so ljudje začeli pristopati že takoj, ko je bil avto prvič parkiran na parkirišču. Zunanjost je tipično BMWjevsko dovršena, s svojim sedaj že klasično »angelskim« pogledom pa se povezuje v celoto. Luči s kombinacijo »angelskih oči« in ksenonom v dolgih in kratkih lučeh ne samo skrbijo za dobro vidljivost ponoči, ampak so  tudi zelo dobro videti. Linije avta nakazujejo določeno stopnjo športnosti, a pri tem modelu enice puščajo bolj prijazen videz. Na zunanjosti avta so se pri BMWju igrali z belimi dodatki, ki po mojem mnenju zelo dobro sovpadajo s svetlejšo masko spredaj, a nekako ne pristojijo zadku  avtomobila. Kljub temu se ljudje na cesti niso mogli upreti, da bi za avtom ne pogledovali.

NOTRANJOST - Eleganca, spojena s športnostjo in uporabnostjo

Eleganca, spojena s športnostjo in uporabnostjo. To bi nekako bil povzetek mojih občutenj avta in se tudi zelo dobro odraža v sami notranjosti avtomobila. Ko avto odklenete, vas ta pozdravi s prijetno modro osvetlitvijo notranjosti, razsvetlijo pa se tudi zunanje kljuke ter prižgejo luči. V notranjosti vas bo presenetil »manj je več« stil, saj uspešno združuje estetiko z udobjem. Ko se usedete na vozniški sedež, je vse logično razporejeno. Da se ne bo potrebno preveč naprezati, lahko z opcijo multifunkcijskega volana radio upravljate brez umikanja pogleda s ceste. Usnjen volan se lepo prilega v roko in kliče po tem, da pritisnete na »Start« gumb ter poženete motor.

Da bo vožnja še varnejša in udobnejša, priporočam dodatek za prostoročno telefoniranje, ki se v le nekaj trenutkih sporazume z vašim telefonom, vmesnik za uporabo pa vam bo logičen tudi, če to počnete prvič. Sedeži so udobni tudi za daljše relacije, a kot je običajno pri BMW-ju, priporočam doplačilo za športne sedeže, saj z njimi lahko dosežete še prijetnejšo izkušnjo vožnje. Notranjost avtomobila je tako razporejena, da je dovolj prostora za štiri odrasle, če bi bila potreba, pa ne bi bilo problema varno prepeljati tudi petega. S 360 litri prtljažnega prostora bo tudi vsak od njih lahko na pot vzel svojo torbo, prostora pa bo še za nekaj živil.

VOŽNJA - Občutek varnosti in trdnosti na cesti

Vožnja v avtu je udobna in prijetna. Avto zbuja občutek varnosti in trdnosti na cesti. Navor v avtu, kljub nizki moči in malce višji teži, poskrbi, da se avto uglajeno premika po cesti. Enica vas bo navdušila, ker se počuti dobro v mestu, na regionalkah in na avtocesti. S svojim 1,6 dizelskim motorjem in 95 konji vas sicer ne bo pustila brez sape (za to bo potrebno poseči po močnejšem agregatu), boste pa vseeno lahko uživali tudi v dinamični vožnji skozi ovinke, kjer se čuti športna naravnanost BMW-ja kot proizvajalca avtomobila. Vožnja pri višjih hitrostih se odraža le na volanu in porabi, hrupa v kabini skoraj ni.

Avto se super počuti v mestu, kjer Auto Start Stop funkcija skrbi, da varčujete z gorivom na semaforjih, moči pa ima za vsakodnevne mestne opravke ravno prav. Ker serija 1 ne spada med večje avtomobile, vam tudi parkiranje v centru Ljubljane ne bo predstavljalo težav, četudi si ne boste omislili park senzorjev. Avto je namreč zelo pregleden. Pri vožnji lahko izbirate med tremi programi vožnje, od najvarčnejšega ECO PRO, kjer vam display prikazuje, v kateri prestavi bi se morali voziti za najnižjo porabo, opozarja na način vožnje in prikazuje nasvete za varčnejšo vožnjo; do funkcije SPORT, kjer pa poraba ni več na prvem mestu in se avto osredotoča na čim boljši izkoristek motorja.

Na testu se je odlično izkazal tudi 6-stopenjski menjalnik, ki prestavlja hitro in gladko, prestavna razmerja pa so moči primerna. Pri speljevanju v klanec vam enica pomaga s Start-Off Asisstant-om, kar pomeni, da zategovanje ročne na klancu ni več potrebno. Edina stvar, ki me je motila, je bila, da je gumb za odklepanje celotnega avta (in s tem prtljažnika) na sredini armaturne plošče, kar je neprijetno, ko ob izstopu iz avta pozabite, da se je prtljažnik zaklenil in se morate kasneje sklanjati do sredine armature, da ga odklenete. A to, kot vse ostalo, je le stvar navade, ki kasneje ni več moteča. Skratka, glede na podatke na papirju, se avto pelje presenetljivo dobro.

POVZETEK


Kljub temu, da je 114d vstopna dizelska izvedenka pri seriji 1 in s 70 kw in skoraj 1.400 kilogrami prej zbudi skrbi, kot zanimanje, je testna enica presenetila. Če želite avto, za katerim se bodo obračali, ker je tako dobro videti, v katerem se super počutite, ko ga vozite, je udoben in dovolj velik tudi za kakšen izlet, je tole super izbira.

                                                                                    Marko


Prednosti in slabosti avtomobila:
Prednosti
- Varčnost
- Praktičnost
- Lega na cesti
- i-Drive


Slabosti
- Rahla "podhranjenost" motorja


Tehnične specifikacije
Velikost motorja (v ccm): 1.598 (dizel)
Moč motorja (v KW/KM): 70/95 pri 4000 obratih
Pospešek 0-100 kmh (v s): 12,2
Poraba relacijska/kombinirana/mestna (v l): 3,7/4,1/4,9 (poraba na testu: 6,4)
MPC standardni/testni (v €): 24.000/29.641


Avto posodil: BMW Group Slovenija

Za mnenje o avtomobilu smo na test vzeli tudi TrendSet.si bralca. Njegove vtise si preberite spodaj.

Katja S. iz Logatca:
Zelo mi je bil všeč i-Drive gumb, kjer sem se lahko tudi kot sopotnica premikala po menijih in iskala pesmi. Avto ima tudi smiselno postavljene odlagalne površine.

Če bi radi bili tudi vi prisotni pri testiranju naslednjega avtomobila, pišite na marko@trendset.si in nam povejte, zakaj si ravno vi to zaslužite. Vsak mesec bomo izžrebali nekoga, ki bo lahko prisedel na sovozniški sedež in iz prve roke tudi izkusil novo prihajajoče avtomobile!

Klikni in prisedi v avto

Svoje mnenje o avtomobilu delite spodaj!

Posnetki vožnje in notranjosti

Deli svoje mnenje z drugimi bralci in ga vpiši spodaj.
Da boste lahko spremljali še več novih trendov na področju avtomobilizma, kliknite na "Like" in nas "všečkajte" na facebooku!


Pišite nam, zakaj si ravno vi zaslužite biti prisotni pri naslednjem testu avtomobila, in morda bomo izžrebali prav vas!

Klikni in prisedi v testni avto!


Priporočamo branje:

Se znate zavarovati pred slabim zavarovanjem avtomobila?

Preverite, kakšne spremembe vas bodo doletele pri zavarovanju vašega avtomobila in kako to vpliva na vas!
Več

Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.