TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

5 SKRIVNOSTI TISKARJA O VIZITKAH, KI PRODAJAJO

14.9.2015 - U.F.
Poslovne vizitke imamo tako rekoč vsi, ki se ukvarjamo s kakršnim koli poslom. To je osnova in iz tega ne velja delati znanosti. Napaka!

Tako sem nekoč mislil tudi sam. Imel sem vizitko, na kateri so bile po mojem mnenju vse bistvene informacije … oziroma bolje … nisem se ukvarjal s tem, kakšna je, ali dosega svoj namen … Zdelo se mi je, da sem jo uporabljal ob pravih priložnostih, pustil pravim ljudem …Toda, marsikatera vrata so zame vseeno ostala zaprta. Marsikaterega težko pričakovanega poslovnega klica ni bilo.

Vse dokler moje "stare" vizitke v roke ni dobil Andrej Zakrajšek, strokovnjak za tisk iz tiskarne Partner Graf. Od številnih podjetij sem slišal, da je Andrej že marsikateremu podjetju pomagal do več posla zgolj s tem, ko mu je dal namig za vizitko, ki vzbuja pozornost. Ko mi je razkril, kaj vse bi moral na moji vizitki spremeniti, da bi pritegnila pozornost in se ne bi izgubila med kupčkom drugih vizitk, ki jih ljudje, ki sem jih tako želel za svoje poslovne partnerje, dnevno dobivajo, sem najprej malce zardel, potem pa upošteval njegove nasvete. Ne vem, ali vas to zanima, ampak moja nova vizitka je "hudo" odzivna. Odpira nove posle in povezuje z novimi ljudmi, ki se me zapomnijo za vedno. Vas zanima zakaj? Berite naprej.

Oba z Andrejem sva mrežnika. Ker sem mu hvaležen, da mi je pomagal pri poslu, sem ga prosil, da nasvete o učinkoviti vizitki z veseljem deli tudi z vami. Tako bova oba prispevala k bolj učinkovitemu mreženju v Sloveniji.

1. Vaša vizitka mora pritegniti pozornost in izstopati.

Razmišljajte takole: vi ste blagovna znamka in vizitka je oglas za vas. Že ko jo izročite, mora izstopiti iz povprečja, da si jo partner z zanimanjem ogleda. Še toliko bolj pomembno pa je to pozneje, ko je že spravljena med drugimi vizitkami. Ko nekdo potrebuje izdelke ali storitve, ki jih ponujate vi, se mora spomniti vas in vaše vizitke, ne vaše konkurence.

2. Bistveno bolj bodo učinkovite vizitke z vašo fotografijo.

Zakaj? Preprosto: nešteto ljudi je, ki pravijo, da imena pozabijo, obraze pa si zapomnijo. Ko človek vidi fotografijo, si takoj prikliče v spomin človeka, ki stoji za njo. Odnose imamo z LJUDMI, ne s kosom natisnjenega papirja.

3. Ne zadostuje le naziv, navesti morate, s čim se ukvarjate, kaj so vaše glavne prednosti.

Ime podjetja marsikdaj o sami dejavnosti ne pove veliko, ključno pa je ravno to: kaj ponujate in katere so vaše prednosti. Človek, ki ste mu vizitko izročili, mora to vedeti tudi čez nekaj mesecev, ko vzame vašo vizitko v roke. Sicer ste nemara izgubili pomembno stranko.

4. Kontaktni podatki na vaši vizitki morajo biti DOBRO VIDNI, predvsem pa TOČNI.

Če človek potrebuje povečevalno steklo, da razbere vaš email in telefonsko številko, se vam najbrž slabo piše. Če so podatki na vizitki še napačni, ste pa sploh v težavah. Bi vi sklenili posel s človekom z napakami na vizitki? Bi mu zaupali? Bi verjeli, da bo posel dobro izpeljan? Mislim, da poznam vaš odgovor.

5. Še bonus nasvet, ko že imate vizitko, ki prodaja: Vedno dajte DVE vizitki iz rok isti osebi. 

S tem, ko boste vašemu novemu poznanstvu pustili dve vizitki, boste nanj napravili prav poseben vtis, ki ga bo težko pozabil. Povejte sogovorniku, da bo drugo vizitko lahko dal naprej, če bo še komu govoril o vas in srečanju z vami.
Močni nasveti, mar ne? Verjetno pa se sprašujete, kako je videti moja nova vizitka?

Ko enkrat razumete kako, enostavno je imeti učinkovito vizitko, odločitev za prenovo vizitk ne bo težka. Odkar sam uporabljam vizitko, ki mi jo je izdelal Andrej, so se moji poslovni rezultati dvignili za skoraj 120 %. Morda bi želeli razmišljati o novih vizitkah za vse vaše sodelavce, vendar vas tu pozivam, da pozabite na amatersko oblikovane vizitke, natisnjene na navadnem tiskalniku. S tem res ne boste naredili dobrega vtisa.

Sam sem izdelavo vizitke v celoti prepustil Andreju iz tiskarne Partner Graf in spodaj lahko vidite, kakšna je vizitka, s katero so se mi končno začela odpirati vrata (na sejmih, poslovnih sestankih in mreženjih) in zaradi katere lahko končno rečem: mreženje prinaša rezultate!

Poglejte si, kako lahko spremenite vašo "staro" vizitko v novo vizitko, ki bo prodajala.

Picture
Prenovljena vizitka se lahko prepogne.
Picture
Vaša fotografija bo naredila vizitko opazno.
Ena od stvari, ki vas bodo resnično navdušile, če boste upoštevali Andrejeve nasvete in se odločili za prenovo vaše vizitke v njegovi tiskarni, je ta, da boste z vašo novo vizitko v hipu nezainteresiranega govorca spremenili v zavzetega, takoj ko mu jo boste izročili. To doživljam sam, vsakič ko dam vizitko iz rok.

Zgodilo se mi je celo to, da mi je poslovni partner povedal, da je mojo vizitko videl pri njegovem dobavitelju. Še bolj neverjetno se mi pa zdi, ko vidim sogovornike, da po koncu sejma, izobraževanja ali konference z mojo vizitko objamejo ostale vizitke, ki jih zložijo v kupček. Moja se prepogiba in vedno ostane na vrhu. Ko enkrat razumete, kako enostavna in učinkovita je lahko vaša vizitka, odločitev za prenovo ni več težko sprejeti.

BON ZA BREZPLAČNO ANALIZO VAŠE VIZITKE ZA BRALCE in bralke TRENDSET.si

TUKAJ najdete BON ZA BREZPLAČNO ANALIZO VAŠE TRENUTNE VIZITKE, s katerim imate možnost, da vašo vizitko spremenite v vizitko, ki prodaja (Na BONU je rezervirana koda za vas, s katero lahko ugodnost uveljavite). Izvedeli boste, kakšna naj bo vaša vizitka, da vam bo odprla več vrat in zagotovila več kontaktov.

Začeti je treba pri osnovah in učinkovita poslovna vizitka je hkrati z močnim stiskom roke trden temelj za bodoče poslovne uspehe! Jaz sem se o tem prepričal!

Lepo vas pozdravljam!

Uroš Ferlin
urednik e-revije TrendSet.si

Se vam nasveti za vizitko, ki prodaja, zdijo koristni? Zapišite vašo izkušnjo z vizitkami in jo delite z ostalimi bralci TrendSet.si.

PREBERITE SI ŠE:

Picture

Vse o klimatski napravi pred nakupom

Ste tudi vi med tistimi, ki za vroče dni razmišljate o nakupu klimatske naprave za vaš dom? Preverite, kaj vse morate vedeti pred nakupom. Več
Picture

Prenova fasade za prihranek in boljše počutje

Fasada je »koža« stavbe. Preverite, kako se da z novo fasado prihraniti do 35 % energije pri ogrevanju, poskrbeti za zdravje in izboljšati počutje. Več


Picture

Novo gibanje spodbuja, da držite glavo pokonci

Preberite o novem svetovnem gibanju, ki spodbuja, da držite glavo pokonci. Več
Vas zanimajo nasveti o urejanju doma? Preberite si tudi ostale koristne nasvete tukaj.

NASVET O VIZITKI JE ZAUPAL:

Picture

ANDREJ ZAKRAJŠEK,

strokovnjak za tisk in direktor tiskarne Partner Graf. Več >>

Za nasvet o tisku vprašajte:
E:
az@partnergraf.si
M:
01 786 11 77

Najbolj branO:

Ideja za čudovit jesenski izlet

Kako vsak mesec prihraniti

Ima vaš avto turbino? Nujno preberite!
Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.