TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

TEST: 2014 Renault Clio 0,9 Techno Feel Energy TCe 90 - Glasni mlinček

13.08.2014

Kaj za vraga? Motor je manjši kot tetrapak mleka? Se s tako malim motorjem sploh da poganjati novodobne, težke avtomobile? Dodajte še druge neobičajne lastnosti tega avtomobila in dobili boste prav posebnega Renault Clia, ki bo poskrbel, da boste izstopali. Pa boste izstopali v dobrem smislu? To pa boste morali prebrati v nadaljevanju članka.

Najprej si poglejte naš video, nato si preberite še več informacij v članku spodaj ter čisto na dnu dodajte svoje mnenje o avtomobilu!


ZUNANJOST – "začinjena"


S paketom Look definitivno popestrite izgled drugače dokaj pogostega in s tem precej običajnega Clia. Novi Clio sam po sebi pri nas ni nič novega in kot eden najpogostejših avtomobilov na cesti ne zbuja posebne pozornosti. Res, da je z novim modelom precej drznejših in izstopajočih oblik, a vseeno ne obrača pogledov na cesti.

Rdeče-črni dodatki pa vse to spremenijo. Avto začne izstopati, a obenem ne kriči in ne bode v oči. Dodatkov je ravno toliko, da boste v njem bolj mladostni in da se boste počutili rahlo bolj sproščene. Poslikava na strehi, rdeči dodatki na platiščih, nalepke ob strani in "štartna" številka na steklu avtomobila vas bodo mogoče za trenutek celo preslepili, da ste se usedli v dirkalni avto. Skratka, običajni Clio, ki rahlo "brcne".

NOTRANJOST - multifunkcijska

Na sredinskem delu armature takoj zbode v oči multimedijski sistem R-Link z vgrajenim 7 inčnim zaslonom na dotik. Ta zmore predvajanje mp3-jev, USB in AUX vtič, bluetooth povezavo, navigacijsko napravo, spletno povezavo in funkcijo simulacije zvokov motorjev v kabini. Priročen in dinamičen sistem, ki bo ugodil vsem vašim zahtevam. Če pa kakšni ne bo, jo najdete na voljo v spletni trgovini, kjer lahko v sistem prenašate različne aplikacije. Na žalost je izbira aplikacij za naš trg kar okrnjena. Vas bo pa (vsaj prvih 15 minut) razveseljevala funkcija simulacije zvokov različnih motorjev, ki skozi zvočnike in glede na število obratov, ki jih proizvaja motor, predvaja želen zvok motorja v notranjosti. Funkcija bo tudi odlična zabava za prijatelje, ki prvič sedijo v avtu, kasneje pa mislim, da boste nanjo pozabili.

V Cliu tudi najdete barvne dodatke notranjosti v sivi barvi, ki popestrijo drugače rahlo monotono črno notranjost. Razveseljujejo dodatne odlagalne površine in večji prostor v sovoz
niškem predalu, ki naredi vožnjo v Cliu rahlo bolj sproščeno (a hitro lahko pripelje do tega, da imate v avtu polno krame).

Prostora za voznika in potnike je dovolj, tudi zadaj ne bo pritoževanja, razen če ste se odločili iti na daljšo pot in želeli izkoristiti vse sedeže.


VOŽNJA – zmogljivi mlinček

Pa se vrnimo na 898 kubičnih centimetrov velik motor. Podatek, ki zbuja skrbi. A ob dejstvu, da je nanj nameščen turbo in da proizvaja 90 konjskih moči, hitro utiša govorice. Razmerje moči je tako točno 100 na liter, kar je zavidljiva številka tudi v svetu športnih avtomobilov. Vseeno, z 90 konji ne boste podirali hitrostnih rekordov, bodo pa poskrbeli, da se boste spodobno premikali v prometu, po potrebi pa tudi dinamično vozili.

Ob vsem tem pa vas bo presenetil tudi zvok motorja, ki spominja na vse prej, kot na motor z manj kot litrom prostornine. Ob višanju obratov se vam bo zdelo, da avto pridobiva na konjskih močeh, a na žalost števec tega ne dohaja. Kljub vsemu avto od 0 do 100 kmh pospeši v
12,2 sekundah in je tako med naborom vseh motorjev za "navadnega" Clia najhitrejši. Smešno, najmanjši, a najhitrejši. Zmanjševanje motorja pa je imelo tudi pozitiven vpliv na porabo, na testu se je gibala okoli 6,3 litra na 100 km.

Tudi sama vožnja je rahlo boljša, kot bi pričakoval od Renault Clia, avto dobro požira nepravilnosti na cesti, a je obenem vseeno malo trši, da dopušča hitrejšo vožnjo skozi zavoje.

Debelina volana in dejstvo, da je "oblečen" v usnje, bosta poskrbela za dober občutek na vožnji, štirje gumbi na volanu 
bodo pripomogli, da bo upravljanje z že vklopljenim tempomatom zelo enostavno. Pritožil pa bi se nad postavitvijo gumba za vklop tempomata, ki je med sedežema, kar pomeni, da je potrebno umakniti pogled s ceste in najti stikalo, da se tempomat vklopi. Pa še takrat se zna zgoditi, da boste po nesreči vklopili omejevalec hitrosti, tako da boste morali ponoviti vajo.

FOTOGALERIJA

Prednosti
- Dodatki na zunanjosti
- Nizka poraba
- Multimedijski sistem


Slabosti
- Monotona notranjost
- Gumb za tempomat
- Cena





Tehnične specifikacije

Velikost motorja (v ccm): 898 (bencin)
Moč motorja (v KW/KM): 66/90
Pospešek 0-100 kmh (v s): 12,2
Poraba relacijska/kombinirana/mestna (v l): 3,9,/4,5/5,6  (poraba na testu: 6,3)
MPC osnovni/testni (v €): 12.890/17.340
Več tehničnih podatkov

Avto posodil: Renault Nissan Slovenija d.o.o.


Za mnenje o avtomobilu smo na test vzeli tudi TrendSet.si bralko. Njene vtise si preberite spodaj.

Anja S. iz Maribora:
Super avtek! Všeč so mi bili rdeči dodatki na zunanjosti. V primerjavi z navadnim belim Cliom je dosti bolj opazen. Všeč mi je bil tudi zaslon na dotik.

Če bi radi bili tudi vi prisotni pri testiranju naslednjega avtomobila prihodnji mesec, kliknite na spodnji gumb in nam povejte, zakaj si ravno vi to zaslužite. Morda boste lahko vanj prisedli!

Klikni in prisedi v avto

Svoje mnenje o avtomobilu delite spodaj!

ZAKLJUČEK

Mali mlinček, ki poganja novega Clia, je pozitivno presenetil. Zvok, moč in poraba bosta za povprečno vožnjo več kot dovolj, piko na I pa doda še Look paket zunanjosti, ki bo poskrbel, da se boste v svojem novem Cliu počutili posebno!


Picture
Avtor:
Marko Ferlin

Foto in video:
Katja Smrtnik
Marko Ferlin
Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.