TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

TEST : 2014 Mazda3 G120 Revolution limuzina - Divje rdeča

Ravno prav velika. Zelo agilna in dinamična. Tehnično dovršena s številnimi dodatki. Hitra. In varčna! Ta mesec smo za vas testirali ravno pravo mešanico občutkov, dobrih lastnosti in estetike. Je prava obračalka glav. Na ovinkih zaživi in na avtocesti varčuje. Idealna za dinamičnega človeka. Ta skupek lastnosti je pripeljal novo Mazdo 3 do naslova TrendSet.si avto meseca aprila!

Poglejte si spodnji video, nato pa nadaljujte branje pod njim. Tam vas čakajo tudi fotgalerija ter specifikacije avtomobila.

ZUNANJOST – "A šestico voziš?"


Priznati moram, da mi hatchback oblika trojke ni ravno po godu. Od spredaj mi zelo ugaja, zadaj pa, kot da nekaj ni v redu. Spominja na polovico Mazde 6. Limuzinska pa je prava "mini šestica". Po videzu in po funkcionalnosti. Obliko so narekovale Mazdine modne smernice, saj se vsi modeli držijo podobne oblike, a moram priznati, da mi je tale skoraj bolj všeč kot njena večja sestra.

Tudi Soul red rdeča barva in ogromna platišča
naredijo svoje, avto je res videti "divje". Vsakič, ko boste šli do avta, boste nehote s prstom podrgnili po avtu, ga rahlo pobožali. In potem obžalovali odločitev, ker bo treba očistiti packe z vaše lepotice. A boste vseeno to naredili.

Limuzinska zadnjica naredi iz trojke pravi družinski avto, tako da tisti, ki bi imeli šestico, a ne bi tako globoko segli v žep, kolikor je dražja, si kupite trojko. Sicer pa so izgled in čustva ob njej bolj subjektivne narave, tako da si raje oglejte slike in video ter si sami ustvarite mnenje.


NOTRANJOST - "Head-up" v ležečem položaju

Zopet mi je bila všeč enostavnost vstopa, izstopa in zagona avtomobila. Ključ ne zapusti vašega žepa, razen ko pridete domov in preoblečete hlače. Gumb na kljuki odklene in zaklene avto, gumb na armaturi pa ga prižge ali ugasne. Super!

V trojki je v primerjavi s šestico čutiti večjo utesnjenost. Tudi položaj sedenja se mi je zdel malo bolj ležeč in nižji. Nekako bolj na preži ste v avtu v takem položaju, kar vam daje občutek športnosti.
Usnje na volanu vas bo mamilo, da ga boste zagrabili močneje, na prestavni ročici pa spodbudilo, da boste večkrat menjali prestave. Ko boste trojko zagnali, vas pozdravi rahlo bencinsko renčanje, pred vami se dvigne Head-up display, prižgejo se luči, vam pa se obraz razleze v nasmešek.

Ker med vožnjo rad uživam v glasbi, me je še posebej navduševal multimedijski sistem z Bose ozvočenjem. Brez hreščanja, močni basi in glasen, če to želite. Dobrodošla sta tudi dva USB priklopa, če vam slučajno tedni glasbe na sodobnih usb ključkih ne bodo dovolj. Še bolj pa je dobrodošlo, da lahko enega odnesete k računalniku in medtem niste brez glasbe, če vam je slučajno lenoba preprečila, da bi takoj naložili glasbo nazaj (prednost v mojem primeru).

Črna barva in oblazinjenje ugajata  avtomobilu, za pravi pridih športnosti pa sem pogrešal vsaj delno usnje ali alkantaro. Kar je pa zopet stvar okusa, nekaterim bolj ugaja, a drugim ne.


Manjši minus so predstavljala tudi prtljažna vrata, ki so bila nekako prelahka in so delovala rahlo bolj ceneno. Sam občutek pri odpiranju ni bil pravi, vsakič sem jih moral dvakrat odpirati, saj se ne dvignejo sama.

VOŽNJA – Želeli boste v visoke obrate

V testni trojki smo imeli na naše veselje 2.0 motor s 120 konjskimi močmi. Motor, ki nas je navdušil. Zagotavlja ravno prav agilnosti, pospeškov in ugodne porabe! Da ne omenjam zvokov, ki jih pri tem proizvaja! Pozabite na dizelsko ropotanje, tu boste v vožnji uživali. V kombinaciji z bolj športnim položajem sedenja, utesnjenostjo in motorjem, zagotavlja zadovoljstvo! In to, tako kot šestica nekaj mesecev nazaj, ob zelo ugodni porabi! Stalno priganjanje v obrate, mestna vožnja ter razgibana vožnja čez ovinke je pomenila končno porabo le 7,4 litra na 100 km! Če pa smo vožnjo umirili in se odpravili na avtocesto s 120 km/h pa je poraba padla zelo blizu 6 litrom!

Velika platišča, nizko profilne kvalitetne gume in super podvozje poskrbijo tudi za ogromno komunikacije med voznikom in cesto. V vožnjo boste prepričani! Ker je vožnja rahlo bolj trda, boste čutili, kaj se dogaja na cesti, trojka pa se bo na spremembe v vožnji odlično odzivala
.

Pri vožnji nam je pomagal nadzor mrtvega kota (zelo uporabna funkcija, tudi če vedno preverjate mrtve kote).
 Da se ne bi izgubili, je poskrbela odlična navigacijska naprava.



FOTOGALERIJA

Prednosti
- Živahen in varčen bencinski motor.
- Enostavnost odklepanja/zaklepanja avta.
- Lega na cesti.

Slabosti
- Prtljažna vrata.



Tehnične specifikacije

Velikost motorja (v ccm): 1.998 (bencin)
Moč motorja (v KW/KM): 88/120
Pospešek 0-100 kmh (v s): 10,8
Poraba relacijska/kombinirana/mestna (v l): 4,3/5,1/6,5  (poraba na testu: 7,4)
MPC osnovni/testni (v €): 13.990/21.960
Več tehničnih podatkov

Avto posodil:
Mazda Motor Slovenija, d.o.o.

Za mnenje o avtomobilu smo na test vzeli tudi TrendSet.si bralca. Njegove vtise si preberite spodaj.

Marko Z. iz Ljubljane:

Še nikoli nisem bil v avtu s Head-Up displayem! Res je super! Všeč mi je bil tudi zvok motorja, presenečen sem bil nad porabo.

Če bi radi bili tudi vi prisotni pri testiranju avtomobila prihodnji mesec, kliknite na spodnji gumb in nam povejte, zakaj si ravno vi to zaslužite. Vsak mesec bomo izžrebali nekoga, ki bo lahko prisedel na sovozniški sedež in iz prve roke tudi izkusil novo prihajajoče avtomobile!

Klikni in prisedi v avto

Svoje mnenje o avtomobilu delite spodaj!

ZAKLJUČEK
Tokrat bo zelo kratek: vožnja in občutek v vožnji: odlično, 5! Zunanji izgled: odlično, 5. In notranjost: prav dobro, 4! Odlična, sveža in dinamična kombinacija.


Picture
Testiral, fotografiral in posnel:
Marko Ferlin

Posebna zahvala (tudi za pomoč pri fotografiranju): AMD Mazda Klub
Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.