TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

TEST: 2014 Mazda 3 CD150 Revolution - Kot ulita

8.10.2014

Ste si vedno želeli agilni avtomobil? Rahel pridih športnosti? A vseeno niste želeli preveč izstopati? Kljub temu, da se za Mazdo 3 obrne marsikdo, boste s temnejšo barvo dosegli, da boste lahko v vsakdanjem prometu neopazno drseli skozi promet
, na odprti cesti pa si boste lahko dali duška. Zopet se vračamo k že poznani Mazdi 3, a tokrat v hatchback verziji. Navdušila je v bencinski izvedbi, ji bo uspelo tudi v dizelski?

Najprej si poglejte video, za več podatkov pa nadaljujte branje spodaj.


ZUNANJOST – Prežeča


Vedno so mi bili všeč temnejši avtomobili. Všeč mi je bilo dejstvo, da svojega temperamenta avto ni "kričeče" oznanjal vsem okoli sebe, prav tako pa mi je bilo blizu dejstvo, da avto s tem ni ravno "ponarejal" svojega značaja. Pri temnejši barvi morata napraviti vtis oblika in dizajn, ne le barva sama. In prav tako je pri tej Titanium Flash Gray barvi. Avto se zlije z okolico, ko je temno, in zasije, kadar uzre sonce.

Ima pa temna barva tudi minuse. Prah in umazanija se oprijemata avta kot za stavo, zato se pripravite na rednejše čiščenje.

Velike 18-palične feltne, ki pridejo ob Challenge paketu opreme, nakazujejo malo bolj "špartansko" vožnjo in s tem napravijo malo bolj surov vtis. Zavoljo estetike je v tem primeru večje boljše in se lepo zlije v celoto.

Sedaj pa k Hatchback obliki Mazde 3, ki je glavna v tem testu. Osebno se v primerjavi s Sedan obliko malo manj sklada s celoto avtomobila. Ko ga pogledam od spredaj, me vedno preseneti, kaj me potem pričaka na zadnjem delu avtomobila. Ne pravim, da zadek ni lep (to je tako ali tako stvar subjektivne presoje), le vedno pričakujem nekaj drugega.

NOTRANJOST - Udobna, funkcionalna, enotna

Ob temnejši zunanjosti moram priznati, da je notranjost te trojke rahlo monotona. Pri rdeči verziji se mi ni zdela tako zelo, a tu pride bolj do izraza. Ni kontrasta, ki se ustvarja ob bolj izrazitih barvah.
Ko sem si na slikah ogledoval svetlejšo usnjeno notranjost, me je dosti bolj pritegnila. A vseeno je lepo oblikovana, gumbi so čvrsti in dajejo vtis, da so iz dobrega materiala, občutek ob prijemu volana je "tisti pravi", sedeži pa nudijo kombinacijo opore in udobja, ki vam bo dala vedeti, da ne sedite v fotelju in da ste pripravljeni na daljšo, vznemirljivejšo vožnjo.

Pozdravljam dejstvo, da ima multimedijska naprava dva vhoda za USB, všeč mi je tudi sredinski gumb za upravljanje ter dejstvo, da se večino funkcij lahko upravlja preko volana. Zaslon je dovolj velik, pregleden, igrate se lahko tudi z zaslonom na dotik. Same pohvale, dokler ne naletimo na samo (dis)funkcionalnost ob poslušanju radia in mp3-jev. Radio npr. ima funkcijo sprehajanja med vsemi mp3-ji, a vsakič, ko enega izberete, skoči na osnovni zaslon, kjer kaže podatke o pesmi. Tako morate vsakič znova najti meni, kjer lahko brskate med skladbami, in nato izbrati novo. In postopek ponoviti vsakič, ko bi radi slišali točno določeno pesem. Enaka zgodba je pri radijskih postajah. Sicer se tu da problem rešiti, če si postaje prednastavite pod "pribljuljene", a vseeno se ne vozimo vedno po domačem kraju, da bi poslušali ene in iste radijske postaje.

Prtljažnik bo s 350l dovolj velik za pot na morje za 2-3 ljudi, če pa vas je v družini malo več, bo za take podvige najbrž boljša Sedan verzija, kjer je malo več prtljažnega prostora. A vseeno sem bil presenečen, da razlika niti ni tako velika. Prostora za sedenje je dovolj na sprednjih in zadnjih sedežih, tako da bi udobje v vožnji lahko ocenili z zelo visoko oceno.

VOŽNJA – Užitek v ekonomičnosti?


V Sedan verziji je med vožnjo navduševal zvok motorja, ki je bil rezek in glasen, kadar se je od njega zahtevala zmogljivost. A to vseeno ni pomenilo visoke porabe in takrat smo se spraševali, če se sploh splača razmišljati, da bi Mazda 3 vozila na dizel. In kakšna je ugotovitev? Užitek v vožnji rahlo zbledi. Dizelski motor je v osnovi namenjen za delovne stroje, kar pa ni v skladu z naravo trojke oz. Hatchbacka na splošno. Usta se vam ne bodo avtomatsko širila v nasmeh, pa čeprav je avto za 25% močnejši in bi v teoriji moral nuditi večje užitke v vožnji. Priznati moram, da je vožnja po

FOTOGALERIJA

Prednosti
- Zmogljiv dizelski motor.
- Občutek v vožnji.
- Poraba.
- 2 USB-ja.
- Lega avtomobila.
- Prostor za sedenje.

Slabosti
- Dilema pri izbiri  dizelskega motorja.
- Problemi pri menjavanju skladb in radijskih postaj.
- Ni navigacijske naprave.





Tehnične specifikacije

Velikost motorja (v ccm): 2.184 (dizel)
Moč motorja (v KW/KM): 110/150
Pospešek 0-100 kmh (v s): 8,1
Poraba relacijska/kombinirana/mestna (v l): 3,5/4,0/4,8  (poraba na testu: 5,9)
MPC osnovni/testni (v €): 13.990/23.440
Več tehničnih podatkov

Avto posodil: Mazda Motors Slovenija, d.o.o.


Za mnenje o avtomobilu smo na test vzeli tudi TrendSet.si bralca. Njegove vtise si preberite spodaj.

Anja S. iz Ljubljane:
"Ravno prav velik zame. Motor je močan, prtljažnik je velik pa še avto je videti super!"

Če bi radi bili tudi vi prisotni pri testiranju naslednjega avtomobila prihodnji mesec, kliknite na spodnji gumb in nam povejte, zakaj si ravno vi to zaslužite. Morda boste lahko vanj prisedli!

Klikni in prisedi v avto

Svoje mnenje o avtomobilu delite spodaj!
avtocesti boljša z dizelskim motorjem, avto je bolj pripravljen na večje hitrosti, manj je potrebnega prestavljanja, Mazda 3 se je tudi zdela v tem primeru malo tišja. Kaj je vam bolje, presodite sami. Če pa se iz racionalnih razlogov odločate za dizelsko varianto, vam definitivno ne priporočam, da greste na test tudi z bencinsko različico. Če ne, se bo navdušenje ob nakupu vaše dizelske Mazde 3 kmalu prelevilo v kaj drugega. Niti pod razno ni ta motor slab, le občutki pri bencinskem dvolitrskem so toliko bolj pristni.

Lega na cesti vseeno ostaja na istem nivoju in poskrbi, da boste samozavestnejši pri vožnji. Večja platišča in trše podvozje bosta tole "Hatch" Mazdo 3 dodobra "prizemljila" in ji omogočila, da se zagrize v ovinke z avtoriteto. Če se vam bo čez ovinke malo bolj mudilo, boste v vožnji malo bolj uživali.

Poraba dizelskega motorja je bila zadovoljiva. Sicer tovarniško obljubljene ob dinamični vožnji ne boste dosegli, se pa bo gibala na pričakovani za ta motor. In prav tu se potem pojavi glavna dilema. Ali se sploh splača investirati v dražji, dizelski, motor, če bi se lahko z nasmehom na obrazu vozili z bencinskim, porabili zelo podobno količino in na daljši rok porabili manj za vzdrževanje motorja. Navsezadnje, bencinski motor nima turbine itd., ki delajo vzdrževanje dizla kaj kmalu drago. Dilema pri večini drugih avtomobilov ni tako velika, tu pa je ob nizki porabi bencinarja zelo na mestu. Osebno bi se odločil za bencinsko verzijo, kaj boste storili pa vi?


ZAKLJUČEK


Mazda 3 nas je navdušila že nekaj časa nazaj. Sedaj je le pokazala, da občutek ostaja enak, pa čeprav je avto bolj kompaktnih oblik. Temnejša barva pomeni malo manj izstopanja, dizelski motor dela samo vožnjo bolj racionalno in s tem manj uživaško. Vsakemu svoje, bi lahko rekli, jaz vem, katero opcijo bi izbral.

Katero pa bi izbrali vi? Komentirajte spodaj!


Picture
Avtor:
Marko Ferlin

Foto in video:
Katja Smrtnik
Marko Ferlin
Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.