TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

TEST : 2014 BMW 220d Coupe Sportline - Pravi mali elegantni vrag

10.07.2014

Serija 2? Kaj pa je to, se boste vprašali? Spet nova pogruntavščina BMW-ja? Je to nekaj čisto novega? Odgovore si preberite spodaj, vse, kar bomo zaenkrat rekli, je, da je avto pravi mali vragec, ki združuje eleganco s športnostjo, praktičnost z neuporabnostjo in veselje z resnostjo. V njem se mešajo različni svetovi, če pa jim je mešanica uspela, si ugotovite spodaj!

Najprej si poglejte naš video, nato si preberite še več informacij v članku spodaj ter čisto na dnu podajte svoje mnenje o avtomobilu!


ZUNANJOST – Trojka ali enka?


Prvo vprašanje, ki sem ga ponavadi prejel, ko smo se pogovarjali o testni 220d, je bilo, če vozim trojko. Ko sem jim odgovoril, da gre za serijo 2, so se začeli začudeni pogledi. Pa jo poizkusimo uvrstiti v obstoječo paleto vozil BMW. Do sedaj smo imeli serijo 1 in serijo 3, enka je malo manjša, po večini v hatchback obliki, trojka je že bolj družinska, daljša in večja. Nato so pri enki dodali coupe in cabrio verziji (prej sta se imenovala serija 1 Coupe in 1 Cabrio), ki sta sicer malo manj pogosti, a toliko bolj posebni. In tu se skriva nova serija 2. Sprednji konec in notranjost si deli z enko, od b stebrička dalje pa gre za totalno preobrazbo.

V osnovi gre za serijo 1, torej gre za relativno majhen avto? Prav nasprotno! Po dolžini lovi serijo 3, od prejšnjih izvedenk (e46 model) je avto le za kak centimeter krajši. S svojo daljšo karoserijo, športnimi linijami in "nabitimi" blatniki kaže, da je pripravljen, da se spopade s cesto. Zaobljen rob avtomobila se začne spredaj in se vzpenja preko
zadnjega blatnika ter tako še posebej poudarja športnost s klinasto obliko. Izvrstno se mu poda ledeniško siva kovinska barva ter 18 inčna platišča z osmimi kraki. Oblika je ravno še dovolj umirjena, da nakazuje avto kot eleganten, a pripravljen na podvige. Če bi želeli še ta kanček umirjenosti navidezno zmanjšati, bi predlagal poseg po M Sport paketu.

NOTRANJOST - Večja, kot bi pričakovali

Usnje z rdečimi šivi vam bo takoj padlo v oči. Športni, električno nastavljivi sedeži ter športni volan. Neverjetno, kako mu pristaja ta kombinacija. Občutek sedenja je udoben, sedeži pa se nastavljajo v toliko smereh, da vas na koncu že rahlo moti. Sedež si boste nastavljali do te mere, da vam na koncu ne bo več udoben. Vsaj dokler se nastavitev popolnoma ne navadite in ugotovite, kaj vam ustreza. Takrat pa si boste lahko sedež nastavili tako, da se vam bo zdelo, da so pri BMW oblikovalski ekipi vzeli vaše telo, odlili kalup in sedež naredili samo za vas.

Glede na to, da gre za "povečano enko", je avto zelo prostoren. S 390 litri v prtljažniku je prostora za prepeljevanje tovora dovolj, v avtu pa se bodo udobno peljali štirje potniki (v osnovi je oblikovan za štiri). Edini problem pri sedenju zadaj bo coupejevska zasnova, ki ima dvoje vrat, a kaj se boste tu pritoževali, saj ste sami izbrali coupe različico!

Obilica opreme, ki jo je ponujala testna dvojka, je naredila vožnjo še toliko prijetnejšo, multimedijski sistem in navigacija sta dovršena in preprosta za uporabo.
Pritožil bi se nad novo obliko iDrive gumba, ki je sicer večji, kar je bolje, a je videti rahlo bolj cenen kot prej. Izkazalo se je tudi prvovrstno ozvočenje, dodatki, kot so gretje sedežev, senzor za dež, ter avtomatska zatemnitev vseh ogledal.

VOŽNJA – Želeli si boste pritisniti

Serijo 2 lahko kupite le v izvedbi 220i (bencin), 218d, 220d in 225d (dizel) in M235i (bencin), tako da je že tu nakazano, da bo vožnja z avtomobilom bolj športna. Vstopni ima 143 KM, M235i pa se bohoti z 326 konji, kar pomeni, da prosi, da pritisnete na plin. In prav taka je vožnja. Avto z mesta skoči in mu ne zmanjka moči tudi pri višjih hitrostih. Motor se odlično odziva na spremembe v vozni dinamiki ter se ne pritožuje, ko ga postavljate na preizkušnjo. Pohvalen je tudi športni avtomatski menjalnik, ki vam nudi več nastavitev vožnje - eco, comfort in sport (sport+ pa do določene mere izključi pomagala pri vožnji). Tako lahko vozite zelo varčno v eko načinu (avto vam postreže tudi z nasveti za varčnejšo vožnjo ter stalno sledi stilu vožnje), lahko ste neobremenjeni v comfort načinu, ali poizkusite iztisniti vse, kar motor proizvede v sport načinu (prestavljanje se bo dogajalo pri višjih obratih). Za še večjo zabavo pri vožnji so na voljo tudi obvolanske ročice za prestavljanje, kar vam da občutek, kot da bi sedeli v formuli. Na žalost prestavljanje ni totalno pod vašo kontrolo, menjalnik "dovoli" prestavljanje le v okviru "zdravih" vrtljajev motorja. Zaradi visoke moči motorja in naravnanosti motorja je tudi potrebno opozoriti, da zna biti zadek avtomobila hitro nemiren, zato bi svetoval previdnost pri izklapljanju elektronskih pomagal. To počnite le, ko dobro veste, kaj počnete, in v kontroliranih okoliščinah!

FOTOGALERIJA

Prednosti
- Videz
- Velikost prtljažnika
- Notranjost
- Vozne lastnosti


Slabosti
- Cena
- "Cenen" iDrive gumb





Tehnične specifikacije

Velikost motorja (v ccm): 1.¸995 (bencin)
Moč motorja (v KW/KM): 135/184
Pospešek 0-100 kmh (v s): 7,2
Poraba relacijska/kombinirana/mestna (v l): 4,/4,8/5,9  (poraba na testu: 6,2)
MPC osnovni/testni (v €): 29.900/52.198
Več tehničnih podatkov

Avto posodil: BMW Slovenija d.o.o.


Za mnenje o avtomobilu smo na test vzeli tudi TrendSet.si bralca. Njegove vtise si preberite spodaj.

Miha G. iz Vrhnike:

Po vožnji z avtomobilom sem se smejal še cel dan! Navdušil me je. Mislim, da je postal moj sanjski avto. Všeč mi je izgled in kako se vozi!

Če bi radi bili tudi vi prisotni pri testiranju naslednjega avtomobila prihodnji mesec, kliknite na spodnji gumb in nam povejte, zakaj si ravno vi to zaslužite. Morda boste lahko vanj prisedli!

Klikni in prisedi v avto

Svoje mnenje o avtomobilu delite spodaj!

M športno podvozje je rahlo trše, tako da imate stalen stik s cesto. To pomeni, da čutite, kaj se dogaja pod avtom, to pa lahko tudi zelo dobro kontrolirate. Avto je rahlo nižji. Plavanja po cesti ni, a s tem izgubite tudi določen del udobja, če vam je taka vožnja všeč. Tudi zavore so usklajene z močjo avtomobila in vas ne bodo nikoli pustile na cedilu.

Pohvaliti je tudi porabo, pri razgibani in "živahni" vožnji se je ustalila pri 6,2 litrih na 100 km, kar je za avto z več kot 180 konjskimi močmi super podatek. Avto prosi za dinamično vožnjo, a vas na koncu ne kaznuje z visoko porabo._

ZAKLJUČEK


Sedaj imate na izbiro še eno serijo med serijo 1 in serijo 3. Ta je malo bolj ozko ciljno usmerjena (npr. ste zelo omejeni pri izbiri motorjev, začnejo se z relativno močnim), a je tej ciljni skupini avto toliko bolj pisan na kožo. Serija 2 vas bo nedvomno navdušila, če si jo le lahko privoščite!


Picture
Avtor:
Marko Ferlin

Foto in video:
Katja Smrtnik
Marko Ferlin
Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.