TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

TEST : 2013 Mazda 6 SPC 2.0i Attraction - Bencin namesto dizla?


Bi se radi med vožnjo počutili, kot da nekdo pazi na vas? Da ste prepričani v svojo vožnjo, a vseeno veste, da bo nekaj poskrbelo, da bodo tudi manjše napakice stvar preteklosti? Varna, atraktivna in bolj jeznega pogleda vam bo nudila športen občutek pri vožnji, hkrati pa vas ne bo spustila z vajeti. Zaradi svojih cestnih "spretnosti" je Mazda 6 postala Trendset.si meseca januarja!

Najprej si poglejte spodnjo video reportažo, ki smo jo za vas pripravili, nato pa nadaljujte branje pod videom!


ZUNANJOST – Misli resno!


Vsem, ki jim je bila Mazdina šestica poznana iz prejšnjih modelov, je ta prišla kot manjše presenečenje. Kompletna prenova avtomobila oz. celotnega videza vseh avtomobilov znamke bode v oči. A vseeno z njo niso zgrešili. Športne linije, LED ter xenon v lučeh in široka odprtina za zrak nakazujejo, da nova šestica misli resno. Kaže na razvoj in gleda v prihodnost. Kljub temu da smo testirali karavansko različico, limuzinske ne boste pogrešali oz. si ne boste stalno želeli, da bi se lahko vozili v limuzini, a se ne morete, ker potrebujete večji avto. Sicer smo tega pri Mazdi vajeni, oblikovalci so že od prvega modela šestice poskrbeli, da bo avto skladen tudi v karavanski različici. In tu jim je to še posebej uspelo! Pa vendar na račun lepše oblike trpi prostornost. V primerjavi s prvo serijo Mazde 6 je prtljažnik manj uporaben, vanj na primer nismo mogli zložiti 4 kosov zimskih pnevmatik, med tem ko ste to v prvi generaciji storili brez problema. Sicer to ni večja ovira, saj je s podrto 1/3 zadnje klopi avto brez problema prepeljal tudi ta tovor, a je vseeno omembe vredno.

Na avtu boste veseli tudi ravno prav velikih 17 inčnih litih platišč, ki bodo skrbela za optimalen oprijem, udobje med vožnjo ter uporabnost avta - z njim lahko še vedno previdno zapeljete čez pločnik, avto pa pri vožnji tudi ni pretrd.

Piko na i testni Mazdi je dodala posebna rdeča barva, ki vas bo sicer stala 200 € več kot kovinska, a verjemite, si boste hvaležni vsakič, ko boste pogledali proti svojemu avtu!


NOTRANJOST – senzor za dež, avtomatske dolge luči, nadzor mrtvega kota, senzor za..

Všeč mi je bilo, da se avto v notranjosti ni "bahal". Vse je bilo na svojem mestu, lično in logično postavljeno. Odlagalnih površin je bilo dovolj, primerno so bile skrite in na uporabnih mestih. Avto je nudil ravno prav utesnjenosti, saj vas le-ta objame, a hkrati je bila notranjost dovolj prostorna, da si lahko oddahnete na daljši poti, saj vas avto tako ne omejuje. Udobni sedeži, črna barva in prijazna osvetlitev gumbov in armature poskrbijo, da je vožnja blagodejna. V avtu odmislite vsakdanji svet in se posvetite vožnji, se umirite od vsakdanjih opravkov in stresa. Med vožnjo vam bo ustrezala sproščujoča glasba ter pogovor s sopotnikom. V hladnih zimskih dneh bo avto lepo poskrbel za vas tudi z ogrevanjem zadnjice, nad čimer pa bodo še posebej navdušene ženske bralke.

Sam občutek v avtomobilu poveže multimedijska naprava z navigacijo in zaslonom na dotik. Vse to pa lahko upravljate tudi preko vrtljivega gumba na sredini konzole. Kar vam je lažje in bolj priročno. Poslušate lahko glasbo preko USB, AUX, CD-jev ter radia, tako da vam te ne bo nikoli zmanjkalo. Manjša graja bi šla na račun navigacije, ki se mi je v primerjavi s konkurenčnimi zdela malo bolj zapletena in bolj okorna za uporabo. Predvsem takrat, ko si želite spremembe poti. Na koncu vas bo sicer pripeljala na cilj, le nekaj sekund več se boste morali ukvarjati z njo.

VOŽNJA – Seveda je bolj zabaven, a dizel je bolj ekonomičen! Ali pač?

K vsej mirnosti v vožnji bodo prispevala še vsa pomagala, senzorji in avtomatika v avtu. K danes že dokaj standardnim senzorjem za mrak, dež, za parkiranje, sistemom za nadzor tlaka v pnevmatikah ter vzvratnim ogledalom s samodejno zatemnitvijo, so se v testni šestici pridružili še sistem za nadzor dogajanja za vozilom (RVM), ki bo skrbel za vozila v mrtvem kotu, pomoč za ustavljanje v strmini (HHA), sistem za izogibanje trku (SBCS), opozorilo zapuščanja voznega pasu (LDWS) ter samodejni izklop dolgih luči (HBCS), vse to je že serijsko v opremi Attraction. Skratka, avto pazi na vas, če bi

FOTOGALERIJA

Prednosti
- Obilica senzorjev za pomoč pri vožnji in preprečevanju trkov
- Cena
- Poraba

Slabosti
- Slabše delovanje navigacijske naprave
- Prostornost slabša kot v prejšnjih modelih


Tehnične specifikacije
Velikost motorja (v ccm): 1.998 (bencin)
Moč motorja (v KW/KM): 107/146
Pospešek 0-100 kmh (v s): 9,6
Poraba relacijska/kombinirana/mestna (v l): 4,6/5,6/7,2  (poraba na testu: 8,4)
MPC osnovni/testni (v €): 21.290/27.000
Več tehničnih podatkov

Avto posodil: Mazda Motor Slovenija, d.o.o.

Za mnenje o avtomobilu smo na test vzeli tudi TrendSet.si bralca. Njegove vtise si preberite spodaj.

Katarina F. iz Ljubljane:


Všeč mi je bil zaslon na dotik. Multimedijska naprava me je osupnila. Ogrevanje sedežev bo defintivno na spisku opreme mojega naslednjega avtomobila, presenečena pa sem bila tudi nad številnimi senzorji, s katerimi je Mazda opremljena.

Če bi radi bili tudi vi prisotni pri testiranju naslednjega avtomobila, kliknite na spodnji gumb in nam povejte, zakaj si ravno vi to zaslužite. Vsak mesec bomo izžrebali nekoga, ki bo lahko prisedel na sovozniški sedež in iz prve roke tudi izkusil novo prihajajoče avtomobile!

Klikni in prisedi v avto

Svoje mnenje o avtomobilu delite spodaj!

slučajno po nesreči zapustili vozni pas (ali zaspali za volanom ter zaradi tega zamenjali pas), pozabili izklopiti dolge luči, spregledali vozilo v mrtvem kotu ter še na marsikaj. S temi pomagali lahko izničite tiste drobne napake, ki se lahko zgodijo v trenutku nepozornosti. Čeprav je tu treba pograjati sistem za izklapljanje dolgih luči, ki na približno vsak deseti nasproti vozeči avto prepozno izklopi luči, probleme pa ima tudi že ob manjši megli, zato sistem zaradi tega kasneje raje v celoti izklopite. Če bi ga izpopolnili le še za teh 10%, bi deloval briljantno.

Bencinski motor s 146 konjskimi močmi je vsekakor zabaven in nekaj drugačnega, kot smo navajeni v današnjem, že dokaj dolgočasnem svetu dizelskih agregatov, ki so vedno bolj priljubljeni na tej strani Alp. Avto zarenči, kadar pritisnete stopalko za plin, motor se zavrti v visoke obrate, nasmešek pa se samodejno pričara na vaša usta. Vsekakor nekaj, česar pri motorju na dizelsko gorivo ne boste deležni. Ob dinamični vožnji je tako potrebno tudi malo več razmišljati, saj je potrebnega več prestavljanja in več računanja, v katerih obratih prestaviti za optimalno zmogljivost, a to le veča užitek v taki vožnji. Menjalnik se je tu vsekakor dobro odrezal, motor pa kot rečeno navduševal.

"Seveda je bencinski motor bolj zabaven, a tega si ne morem več privoščiti!" sem slišal reči sogovornika. Pa je to vse res? Povprečna poraba, ki je navedena v knjižici, navdušuje. 4,6 litra na 100 km pri relacijski vožnji? Poraba je na ravni dizlov in na papirju izniči potrebo po dizelskem agregatu, ki stane dva tisočaka več, obljublja pa le dva decilitra nižjo porabo! Je to mogoče? Na žalost nisem imel možnosti testiranja dizelske verzije, a lahko potrdim, da se je poraba v mestu gibala zelo blizu navedene v knjižici, kljub bolj športni vožnji in več pritiskom na plin (zaradi veselja, ki ga nudi), se je končna poraba ustavila pri 8,4. Avto je na mirnih relacijskih vožnjah trošil krepko manj! Definitivno vredno razmisleka, še posebej, ker pri dizelskih agregatih obstaja več točk za popravilo (turbina, šobe itd.), ki stanejo več denarja, kot je razlika v ceni med bencinskim in dizelskim motorjem in vas bo strošek, če boste avto imeli v lasti dalj časa, slej ko prej doletel. In takrat se boste vprašali, če ste z dizelskim motorjem res kaj privarčevali!

Avto, ki obrača glave, ki je še vedno videti super, čeprav je v "družinski", karavanski izvedbi, ki pazi na vas na cesti ter ponuja podobno porabo kot dizel za manjšo nabavno ceno? Ja! Odličen kompromis med dodatno opremo, zmogljivostjo, porabo in ceno. Definitvno nakup, ki bi ga pripročal za povprečnega Slovenca, izstopali pa boste tudi s tem, ker boste vanj točili bencin! Pa boste imeli še eno debato več z vašim sosedom, ki bo še vedno vztrajal pri dražjem (za nakup in vzdrževanje) dizlom! Ha! Točka za vas!
Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.