TrendSet.si
  • Domov
    • 5. Rotary DoberTek 2019
    • Kolumna
  • Avtomobilizem
  • Trendi
  • Moda
  • Dom
  • Mobilne naprave
    • Aplikacije
  • Nasveti
    • 11 trikov pred vlomilci in roparji
    • Naredi si sam: Letni stenski koledar
  • Zdravje
  • Zabava
    • Otroci
    • Svet slavnih

TEST : 2013 BMW 325d Sedan - Vznemirljivost na kolesih


Beograd, mesto polno občutkov, temperamenta in močnih čustev. Kot avto, ki smo ga v tem evropskem mestu testirali za vas. Jekleni konjiček, ki zbuja močna čustva, prevzame z vožnjo in pričara nasmeh na obraz. Avto, za katerega se boste morali spreti s partnerjem glede tega, kdo ga bo vozil. Nehote bo privlačil ogromno pogledov. Vi pa se boste vedno bolj veselili poti kot samega cilja. Avto, ki si je neizpodbitno prislužil testiranje na prelepi lokaciji in je tako postal Trendset.si avto meseca novembra.

Poglejte si našo video reportažo, pod njo pa nadaljujte branje!

Video reportaža vožnje z novim BMW 325d in 320d xDrive

ZUNANJOST - »Luda boja!«

Strupen pogled, nizka lega in agresivne linije. M Aerodynamics paket (agresivnejši sprednji odbijač, širši pragovi in difuzor na zadnjem odbijaču), ki vzbuja spoštovanje na cesti, in 19 inčna platišča iz M oddelka BMW-ja, ki dajejo vedeti, da z avtom ni šale. Celotno osebnost avtomobila zaključi »luda boja« (nora barva), ki doda najnovejši trojki piko na i. Avto je s tako posebno energijo, da smo ga morali stestirati v Beogradu. In prav tam je bil največkrat slišati komentarje o barvi. »Luda boja!« je bilo slišati že takoj na cestninski postaji. Ne morem, da se ne bi strinjal z njimi. Estoril Blau, kot ji rečejo Nemci, si ob že tako izjemnem videzu zasluži skorajda posebno poglavje (a se na vašo srečo vanjo ne bomo tako poglobljeno spuščali, saj to lahko presodite sami iz slik). Na cesti smo imeli priložnost videti sestrico iz F30 serije v črni barvi, ki pa ni vzbudila tako močnih občutij kot naša testna.

»Kot da prejšnji modeli trojke ne bi bili iz iste serije«, sem večkrat pomislil, čeprav že na prvi pogled ni dvoma, za kateri avto gre. Oblikovalska ekipa je ob prenovi zaigrala na prave note, po nekaj oblikovalskih »kiksih« v preteklosti si je zopet opomogla. Ko je avto parkiran, je videti, kot da se premika. Stalno pripravljen na akcijo. Jezni pogled naznanja, da ne spi, ampak čaka v grmovju, zalezuje svoj plen, v nizki preži opazuje. Čaka na voznika, ki bo pritisnil na Start gumb in mu dovolil, da lahko sprosti vso energijo, ki se je nabirala. Oči se mu zasvetijo in zarenči. Pokaže zobe in se poda na lov.

NOTRANJOST – High-tech

Kar nakazuje zunanjost, notranjost izpolni. Sedeži, oblečeni v alcantaro, dajejo vozniku najboljši oprijem pri vožnji ter prijeten občutek ob sedenju. M vzorci in znaki stalno opozarjajo na športni karakter avtomobila. Športna sedeža sta popolnoma nastavljiva in se bosta popolnoma prilagodila vozniku in sovozniku, ju objela in med vožnjo nikakor ne izpustila (nastavljiv naklon sedalnega in hrbtnega dela, višina sedeža, naklon celotnega sedeža, ledvena opora ter bočna opora sedeža). To daje svojevrsten občutek trdnosti in varnosti. Ker ste si položaj sedenja popolnoma prilagodili, se vam prilega tudi volan, prestavna ročica ter iDrive gumb. Občutek, ki ti pravi, da svet zunaj avta ne obstaja, da se lahko popolnoma osredotočiš tudi ob težjih voznih pogojih.

Vožnjo v avtomobilu zaznamuje tudi obilica tehničnih pripomočkov. Gumb za različne vozne režime, navigacijska naprava s 3D pogledom, samozatemnitvena zunanja; in notranje vzvratno ogledalo, parkirni senzorji, trije različni pogledi s kamero (testna trojka je opremljena s kar petimi kamerami), ki skrbijo za poglede levo in desno od avta, za njim in celo pogled od zgoraj, da veste, kje točno se avto na parkirišču nahaja. Vse to poleg že dokaj »standardnih« dodatkov, kot so povezava s telefonom, ogrevanje športnih sedežev, BMW live funkcija in še mnogo drugih.

Kar se tiče same zasnove notranjega dela, se zdi trojka prostornejša od predhodnice. Prostora je dovolj tudi na zadnjih sedežih, v avtu so udobno sedeli štirje odrasli moški 180-190 cm višine. Tudi občutka utesnjenosti v avtu ni. Limuzinski prtljažni prostor s 480 litri prostornine ne bo razočaral, če le ne boste pretiravali s prevažanjem večjih kosov pohištva in drugih večjih predmetov. Navsezadnje avto tudi ni bil narejen za to, zato to ciljne publike tudi ne bo pretirano motilo. Avto je več kot sproščeno prepeljal 2 velika kovčka, 3 laptope, snemalno in fotografsko opremo, 2 nahrbtnika ter živež za 5 dni v Beogradu.

Skratka, tehnično napreden stroj, ki s samo notranjostjo izpolni pričakovanja, ko avto opazujete na vašem dvorišču.

VOŽNJA – Avto in človek postaneta eno

Volan, ki stalno komunucira z voznikom, prenaša informacije s ceste, zmogljiv motor in natančen šest stopenjski ročni menjalnik brezkompromisno sodelujejo med seboj. V avtu se boste počutili, kot da letite nekaj milimetrov nad cesto, smer vožnje pa natančno narekujete preko volana. Zmogljivost zopet sledi pričakovanjem in tako še tu poskrbi, da vas avto ne bo pustil hladnega. Nepopustljiv občutek kontrole, ki je prisoten tudi, kadar se razmere zaostrijo, ko vam nekdo preseka pot ali ko se zdi, da bo avto ušel nadzoru. Pa temu ni tako. Kontrolirana neposlušnost, kadar to želite, ter suverenost in skorajšnja neodvisnost pri vožnji, kadar bi radi le potovali po avtocesti in uživali v vožnji.

Motor in njegova zmogljivost bosta poskrbela, da avtu ne bo zmanjkalo sape. Čeprav se pod pokrovom, presenetljivo, skriva le 2 litrski dizelski motor, ta ne razočara. Tudi BMW je sledil smernicam v avtomobilski industriji in začel z »downsizingom« svojih motorjev. Odločitev, ki je povzročila negodovanje med privrženci znamke. Odločitev, za katero vam bo hitro vseeno, ko se boste z avtom peljali.

FOTOGALERIJA

Prednosti
- Občutek pri vožnji
- Obilica tehničnih
  pripomočkov
- Poraba
- Zmogljiv motor
- Športni temperament in
  videz


Slabosti
- Cena testnega
  vozila




Tehnične specifikacije
Velikost motorja (v ccm): 1.995 (dizel)
Moč motorja (v KW/KM): 160/218 pri 4400 obratih
Pospešek 0-100 kmh (v s): 6,8
Poraba relacijska/kombinirana/mestna (v l): 4,2/4,6/6,2 (poraba na testu 7,3)
MPC osnovni/testni (v €): 40.350/57.618

Več tehničnih podatkov

Avto posodil: BMW Group Slovenija d.o.o.

Za mnenje o avtomobilu smo na test vzeli tudi TrendSet.si bralca. Njegove vtise si preberite spodaj.

Miloš D. iz Beograda:
Auto je sjajan! Jako udoban, komforan, ultra tih a moćan! Mnogo mi se dopala preglednost, kao i kamere, koje su super gadgeti! Sve u svemu, sve 5 za ovog BMW!

Če bi radi bili tudi vi prisotni pri testiranju naslednjega avtomobila, kliknite na spodnji gumb in nam povejte, zakaj si ravno vi to zaslužite. Vsak mesec bomo izžrebali nekoga, ki bo lahko prisedel na sovozniški sedež in iz prve roke tudi izkusil novo prihajajoče avtomobile!

Klikni in prisedi v avto

Svoje mnenje o avtomobilu delite spodaj!

2 litrski motor, ki s pomočjo dveh turbin iztisne kar 218 konjskih moči (160 kw). Ko sem to omenil Beograjčanu, se podatkom ni mogel načuditi. Tudi meni izjemen rezultat. Motor v velikosti štirih velikih piv bo avto izstrelil do 100 km/h v pičlih 6,8 sekundah, števec za hitrost pa se bo ustavil pri 245 km/h. Pri vsem tem bo odlično pripomogel 6 stopenjski ročni menjalnik, ki je sicer čisto spodoben, a sem vseeno pogrešal avtomatskega z ročicami za prestavljanje ob volanu. Sicer zgolj stvar občutka, a ker je avto poln napredne tehnologije, bi to le večalo udobje v avtomobilu. A ogromno pripomore k športnejši in bolj dinamični vožnji z avtomobilom, tako da je ob taki konfiguraciji ročni menjalnik več kot prava izbira.

Zanimiv in zelo dobrodošel podatek je tudi višina porabe, ki naj bi bila rahlo pod 5 litri pri kombinirani vožnji in okoli 6 pri mestni. Kako se izkaže v praksi? Povsem verjetno! A tega ne boste mogli odkriti, saj se je športni vožnji težko upirati. Avto, kar prosi da se pohodi stopalko za plin. Pa vseeno, avto s skoraj 220 konjskimi močmi ter porabo pod 7 litrov, kot smo jo imeli mi večino poti? Všečno!

Tudi pri vožnji je prisotnih polno tehničnih pripomočkov (večino se po potrebi lahko izklopi). Tempomat z zavorno funkcijo, ECO Pro režim vožnje (prilagojen varčni vožnji), ABS, DTC in DSC bodo poskrbeli, da med vožnjo ne bo potrebno sprejemati kompromisov.

ALTERNATIVA – Avto z dvema obrazoma

Nova serija tri pa lahko ponudi tudi čisto drugačno izkušnjo ob vožnji. Za tiste, ki bi radi bolj mirno življenje, se z avtom zapeljali na koncert ali udobno prepeljali poslovnega partnerja, je pri BMWju na voljo nabor opreme, ki avtu popolnoma spremeni temperament. Za primerjavo smo stestirali tudi karavansko različico, 320d Luxury Line xDrive z avtomatskim menjalnikom, napolnjeno z opremo. Avto je npr. znal tudi sam parkirati, notranjost pa je bila odeta v bolj prijazen material, usnje v rjavi barvi, kar je dalo bolj sproščen občutek v notranjosti avtomobila. Tudi sama vožnja je bila ob avtomatskem menjalniku dosti bolj umirjena, še vedno dinamična, a se je bilo potrebno kar navaditi na popolnoma drugačen občutek v avtomobilu. Vsakič, ko sem se usedel vanj, sem se moral spomniti, da sem se usedel v bistvu v isti avtomobil, ki mi je še nekaj tednov nazaj zbujal tako močna čustva. Uglajenost osem stopenjskega avtomatskega menjalnika, mehkejša, očesu prijaznejša usnjena notranjost, karavanska oblika in rahlo šibkejši motor so naredili vožnjo mirnejšo ter udobnejšo, a hkrati manj vznemirljivo. Popolno za sproščujočo vožnjo domov iz službe, na poslovno pot ali prevoz otrok. Skratka, za tiste, ki bi radi ob vožnji domov sprostili misli, odmislili skrbi in se predali svetu okoli sebe.

ZAKLJUČEK - Divji izgled, nasmešek na ustih

Edina pričakovana stvar v testu Trendset.si avta meseca novembra je zaključek. Ta ne bo presenetil, saj na obeh avtomobilih skorajda nismo mogli najti napake. Edina moteča stvar je bila malo težje zapiranje prtljažnih vrat pri modrem, a še to bolj zaradi tega, ker vse ostalo tako dobro funkcionira. Pri BMW-ju so poskrbeli za vse vrste voznikov, trojko si lahko popolnoma prilagodite. Lahko si jo opremite kot udobno avtocestno »križarko« ali kot neusmiljeno cestno žival. Jaz sem za slednje. Divji izgled, nasmešek na ustih ob vožnji ter povezanost s cesto vas bodo nedvomno prevzeli.


Picture

Za vas testiral, poslikal in posnel:

Marko Ferlin

NAGRADNO VPRAŠANJE: Zadenite svojega malega BMW-ja serije 3.

Sledite preprostim navodilom:

1. Všečkajte nas na Facebooku:
2. V komentar spodaj zapišite, s koliko kamerami je bil opremljen naš testni avto!

Upoštevani boste vsi, ki boste pravilno sledili navodilom, do 30.11.2013, izžrebanec pa bo objavljen v naslednji številki revije Trendset.si ter na naši FB spletni strani!

Picture
Zadenite maketo BMW-ja!
Pokrovitelj testa je:
Picture
Poskrbite za vašega BMW-ja! Za bralce Trendset.si so vam pri uradnem serviserju Avto Aktiv pripravili:

10% popust na redni servis
Menjava gum od 30 €
Brezplačna hramba gum
www.avto-aktiv.si
Oglaševanje        |
O podjetju          |
Kontakt
Vsebina
Avtomobilizem   |    Trendi     |    Moda    |    Mobilni telefoni    |   Dom     |    Zdravje   |    Otroci    |    Zabava   |    Svet slavnih  

Izdajatelj e-revije in portala TrendSet je FACT d.o.o. 

Spletna stran (www.trendset.si - FACT d.o.o.) uporablja piškotke, zato da lahko vodimo lastno, agregirano statistiko obiska naše spletnih strani. Z nadaljevanjem brskanja po spletni strani se strinjate z uporabo piškotkov. Več o posameznih piškotkih si lahko preberete tu >>.